 
Rok produkcji: 2003, 2004, 2005.
Bezpiecznik zapalniczki (gniazdo zasilania) w Toyocie Land Cruiser (2003-2005) to bezpiecznik 30 w skrzynce bezpiecznikowej.
 
 
 
| Bezpiecznik | Amp [A] | Opis | |
| 1 | ABS NO.2 | 40 | System zapobiegania blokady kół | 
| 2 | ABS NO.1 | 50 | System zapobiegania blokady kół | 
| 3 | AHC | 50 | Brak obwodu | 
| 4 | ST1 | 7,5 | Wieloportowy układ wtrysku paliwa; Sekwencyjny wieloportowy wtrysk paliwa. | 
| 5 | TOWING | 30 | Światła przyczepy | 
| 6 | MIR HTR | 15 | Odmgławiacz zewnętrznego lusterka wstecznego | 
| 7 | RR HTR | 10 | Tylny układ klimatyzacji | 
| 8 | HAZ – TRN | 15 | Światła awaryjne, kierunkowskazy | 
| 9 | ALT – S | 7,5 | System ładowania | 
| 10 | NV – IR | 20 | Brak obwodu | 
| 11 | FR FOG | 15 | Światła przeciwmgielne | 
| 12 | TOWING BRK | 30 | Hamulec elektryczny przyczepy | 
| 13 | HEAD CLNER | 20 | Środek do czyszczenia reflektorów | 
| 14 | FR–IG | 10 | System ładowania | 
| 15 | PANEL | 7,5 | Oświetlenie tablicy przyrządów | 
| 16 | TOWING TAIL | 30 | Światła przyczepy | 
| 17 | TAIL | 15 | Światła postojowe, światła tylne | 
| 18 | BAT | 30 | Wszystkie komponenty w „ECU – B2” | 
| 19 | TEL | 7,5 | Brak obwodu | 
| 20 | AMP | 30 | System nagłośnieniowy | 
| 21 | EFI or ECD No.1 | 25 | Wieloportowy układ wtrysku paliwa; Sekwencyjny wieloportowy; Układ wtrysku paliwa. | 
| 22 | AM2 | 15 | Wszystkie komponenty w „IGN” | 
| 23 | ETCS | 10 | Wieloportowy układ wtrysku paliwa; Sekwencyjny wieloportowy układ wtrysku paliwa. | 
| 24 | HORN | 10 | Klakson | 
| 25 | HEAD (RH–LWR) | 10 | Reflektor prawy (światło mijania) | 
| 26 | HEAD (LH–LWR) | 10 | Reflektor lewy (światło mijania) | 
| 27 | HEAD (RH – UPR) | 20 | Reflektor prawy (światło drogowe) | 
| 28 | HEAD (LH–UPR) | 20 | Reflektor lewy (światło drogowe) | 
| 29 | PWR OUTLET | 15 | Gniazdka elektryczne | 
| 30 | CIG | 15 | Zapalniczka | 
| 31 | ACC | 7,5 | Oświetlenie tablicy przyrządów | 
| 32 | AM1 | 7,5 | Wieloportowy układ wtrysku paliwa; Sekwencyjny wieloportowy układ wtrysku paliwa. | 
| 33 | DEFOG | 20 | Odmgławiacz tylnej szyby | 
| 34 | AHC – B | 15 | Aktywne zawieszenie z kontrolą wysokości (AHC) | 
| 35 | FUEL HTR | 20 | Podgrzewacz paliwa | 
| 36 | POWER HTR | 7,5 | Nagrzewnica elektryczna | 
| 37 | AHC – IG | 20 | Aktywne zawieszenie z kontrolą wysokości (AHC) | 
| 38 | EFI or ECD No.2 | 10 | System kontroli emisji | 
| 39 | GAUGE1 | 10 | Wskaźniki i mierniki | 
| 40 | ECU – IG1 | 10 | Wieloportowy układ wtrysku paliwa; Sekwencyjny wieloportowy układ wtrysku paliwa. | 
| 41 | ECU – B1 | 10 | System nawigacyjny | 
| 42 | DBL LOCK | 15 | System podwójnego zamka | 
| 43 | BATT CHARGE | 30 | |
| 44 | A / C | 15 | System klimatyzacji | 
| 45 | STOP | 15 | Światła stopu | 
| 46 | OBD – 2 | 7,5 | System diagnostyki pokładowej | 
| 47 | IDEL UP | 7,5 | System bezczynności | 
| 48 | LH SEAT | 30 | System siedzenia elektrycznego | 
| 49 | DOOR | 25 | System zamka elektrycznego; Okna elektryczne. | 
| 50 | SUN ROOF | 25 | Elektroniczny szyberdach | 
| 51 | RR WIPER | 15 | Tylna wycieraczka | 
| 52 | ECU – B2 | 10 | System zamka drzwiowego; Okno elektryczne. | 
| 53 | DIFF | 20 | Napęd na cztery koła | 
| 54 | WASHER | 15 | Spryskiwacz szyby przedniej | 
| 55 | RADIO | 10 | System nagłośnieniowy | 
| 56 | DOME | 10 | Światła wewnętrzne | 
| 57 | VGRS | 40 | Układ kierowniczy ze zmiennym przełożeniem | 
| 58 | P / W (FL) | 20 | Zasilanie okna | 
| 59 | P / W (RL) | 20 | Zasilanie okna | 
| 60 | WIPER | 25 | Wycieraczka przedniej szyby | 
| 61 | ECU – IG2 | 10 | Tylny system klimatyzacji | 
| 62 | SEAT HTR | 15 | Podgrzewacz siedzenia | 
| 63 | GAUGE2 | 10 | Światła zapasowe | 
| 64 | MET | 7,5 | Mierniki i mierniki | 
| 65 | IGN | 7,5 | Wieloportowy układ wtrysku paliwa; Sekwencyjny wieloportowy układ wtrysku paliwa. | 
| 66 | SECURITY | 7,5 | System odstraszający przed kradzieżą | 
| 67 | P / W (RR) | 20 | Zasilanie okna | 
| 68 | P / W (FR) | 20 | Zasilanie okna | 
| 69 | TIL I TEL | 20 | Sterowanie wychylne i teleskopowe | 
| 70 | RR A / C | 30 | Tylny system klimatyzacji | 
| 71 | RH SEAT | 30 | System siedzenia elektrycznego | 
Brak komentarzy.
