Rok produkcji: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010.
Bezpiecznik zapalniczki (gniazdo zasilania) w Mercedesie CLS W219 (2004-2010) to bezpiecznik 54 w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika.
Nr | Amp [A] | Opis |
1 | 30 | Przełącznik częściowej regulacji fotela pasażera z przodu;
Przełącznik częściowo elektrycznej regulacji fotela kierowcy (stan na 2007 r.); Sterownik regulacji przedniego siedzenia po stronie kierowcy z pamięcią. |
2 | 30 | Przełącznik częściowo elektrycznej regulacji siedzenia kierowcy;
Przełącznik częściowo elektrycznej regulacji siedzenia pasażera (stan na 2007 r.); Jednostka sterująca regulacją przedniego siedzenia po stronie pasażera z pamięcią. |
3 | 7,5 | TPM [RDK] (monitor ciśnienia w oponach);
Jednostka sterująca PTS (Parktronic); Procesor nawigacji; Tuner kombinowany TV (analogowy/cyfrowy). |
4 | 20 | Z wyjątkiem silnika 156.983 (CLS 55 AMG) i silnika 272.985:
Pompa paliwa jest zabezpieczona przez przekaźnik pompy paliwa. |
7,5 | Dotyczy silnika 113.990 (CLS 55 AMG):
Pompa obiegowa chłodnicy powietrza doładowującego jest zabezpieczona przez przekaźnik pompy obiegowej chłodnicy powietrza doładowującego. |
|
5 | – | Zapasowy przekaźnik 2 |
6 | 40 | Jednostka sterująca bramki audio |
7 | 15 | Przekaźnik tylnej wycieraczki |
8 | 7,5 | Lewy wzmacniacz antenowy moduł;
Klakson; Sygnał alarmu z dodatkowym akumulatorem; ATA [EDW] czujnika nachylenia. |
9 | 25 | Jednostka sterująca panelu sterowania podwieszanego |
10 | 40 | Ogrzewana szyba tylna |
11 | 20 | – |
12 | 15 | Wersja USA:
Gniazdo bagażnika |
13 | 15 | Gniazdo wewnętrzne |
14 | – | – |
15 | 10 | Silnik klapki wlewu paliwa CL [ZV] |
16 | 20 | HS [SIH] i jednostka sterująca wentylacją fotela |
17 | 20 | – |
18 | 20 | – |
19 | 20 | Wielokonturowa pompa pneumatyczna z siedziskiem |
20 | 7,5 | Przekaźnik rolety tylnej szyby |
Przekaźniki | ||
A | Przekaźnik pompy paliwa
(z wyjątkiem 113.990 (CLS 55 AMG), 156.983 (CLS 63 AMG), 272.985); Przekaźnik pompy obiegowej chłodnicy powietrza doładowującego (113.990 (CLS 55 AMG)); |
|
B | Przekaźnik 2, zacisk 15R | |
C | Zapasowy przekaźnik 2 | |
D | Zapasowy | |
E | Podgrzewany przekaźnik tylnej szyby | |
F | Przekaźnik 1, zacisk 15R | |
G | Przekaźnik zmiany polaryzacji korka wlewu paliwa 1 | |
H | Przekaźnik zmiany polaryzacji korka wlewu paliwa 2 |
Nr | Amp [A] | Opis |
21 | 30 | Sterownik prawych tylnych drzwi |
22 | 30 | Sterownik prawych drzwi przednich |
23 | 30 | Jednostka sterująca regulacją przedniego siedzenia
po stronie pasażera z pamięcią |
24 | 25 | Moduł tylny Jednostka sterująca Keyless Go;
Lewe tylne drzwi Jednostka sterująca Keyless Go; Prawe tylne drzwi Jednostka sterująca Keyless Go. |
25 | 20 | Stacjonarna nagrzewnica (STH) |
5 | Dodatkowo zabezpieczony bezpiecznikiem poliswitchowym
dla nagrzewnicy stacjonarnej: odbiornik radiowego pilota STH. |
|
26 | 7,5 | Zmieniarka CD |
27 | – | Zapasowy |
28 | 15 | Radio |
5 | Panel sterowania radiowego i jednostka nawigacyjna;
Jednostka obsługi, wyświetlacz i sterownik COMAND. |
|
29 | 7,5 | Moduł kolumny kierownicy;
Obrotowy włącznik świateł; Sterownik EIS [EZS]. |
30 | 7,5 | Złącze łącza danych |
31 | 5 | Centrala sterująca górnej centrali;
Przekaźnik wyłączający obciążenia przerywane (do 2007 r.). |
32 | 30 | Sterownik lewych tylnych drzwi |
33 | 30 | Sterownik lewych drzwi przednich |
34 | 30 | Jednostka sterująca regulacją przedniego siedzenia
po stronie kierowcy, z pamięcią. |
35 | 5 | Jednostka sterująca WSS (Weight Sensing System) |
36 | 25 | HS [SIH] i jednostka sterująca wentylacją siedzenia;
Prawa jednostka sterująca SAM. |
37 | 15 | AIRmatic z jednostką sterującą ADS |
38 | 7,5 | Przekaźnik zagłówków NECK-PRO |
39 | 5 | Dolny panel sterowania |
40 | 10 | HS [SIH] i jednostka sterująca wentylacją fotela |
41 | 5 | Centralna jednostka sterująca bramą |
42 | 7,5 | Jednostka sterująca ME-SFI [ME]
Jednostka sterująca SAM po stronie kierowcy z modułem bezpiecznikowym i przekaźnikowym. |
Nr | Amp [A] | Opis |
43 | 15 | Dotyczy M156, M272, M273:
Jednostka sterująca ME-SFI [ME]; Tylna jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźnika; Dotyczy M642: Jednostka sterująca CDI; Tylna jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźnikowym; Dotyczy M113: ME-SFI [ME ] jednostka sterująca; Tylna jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźnika; Przekaźnik pompy paliwa; Przekaźnik wtrysku powietrza. |
44 | 15 | Obowiązuje dla M642:
jednostka sterująca CDI. |
45 | 7,5 | AIRmatic z jednostką sterującą ADS |
46 | 7,5 | Automatyczna 5-biegowa skrzynia biegów (NAG):
Jednostka sterująca ETC [EGS]; 7-biegowa automatyczna skrzynia biegów: Elektryczna jednostka sterująca (VGS). |
47 | 5 | Jednostka sterująca ESP |
48 | 7,5 | Jednostka sterująca systemami przytrzymującymi |
49 | 7,5 | Lewy przedni odwracalny zwijacz napięcia awaryjnego (od 2007 r.);
Prawy przedni odwracalny zwijacz napięcia awaryjnego (od 2007 r.); Jednostka sterująca systemów bezpieczeństwa (do 2007 r.); Zajęty przedni fotel pasażera i czujnik rozpoznawania fotelika dziecięcego (do 2007 r.); Zagłówki NECK-PRO przekaźnik (2006). |
50 | 5 | Punkt separacji zasilania VICS |
51 | 5 | – |
52 | 7,5 | Oświetlenie schowka na rękawiczki z przełącznikiem;
Zestaw wskaźników; Obrotowy przełącznik świateł; Reflektor bi-ksenonowy: Jednostka sterująca regulacją zasięgu reflektorów. |
53a | 15 | Przekaźnik klaksonu fanfar |
53b | 15 | Przekaźnik klaksonu fanfar |
54a | 15 | Podświetlana zapalniczka do cygar |
54b | 15 | Podświetlana zapalniczka do cygar |
55 | 7,5 | Punkt separacji zasilania ICS |
56 | 40 | Silnik wycieraczek |
57 | 25 | Dotyczy M156, M272, M273:
Jednostka sterująca ME-SFI [ME]; Tylna jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźnikowym; Dotyczy silnika M642: Jednostka sterująca CDI; Tylna jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźników. |
58 | 15 | Zawór sterujący przedmuchu (do 2007 r.);
Dotyczy silnika 272: AAC ze zintegrowanym sterowaniem dodatkowym silnikiem wentylatora (do 2007 r.); Wersja USA: Zawór odcinający zbiornika z węglem aktywnym (do 2007 r.); Zawór odcinający filtra z węglem aktywnym (do 2007 r.); Obowiązuje dla silnik 642: jednostka sterująca CDI (2006) Dotyczy silnika M113, M156, M272, M273: Cewka zapłonowa cylindra 1 Cewka zapłonowa cylindra 2 Cewka zapłonowa cylindra 3 Cewka zapłonowa cylindra 4 Cewka zapłonowa cylindra 5 Cewka zapłonowa cylindra 6 Cewka zapłonowa cylindra 7 Cewka zapłonowa cylindra 9 Obowiązuje dla silnika M113: Lewy czujnik O2 za prądem TWC [KAT]; Prawy czujnik O2 za TWC [KAT]. |
59 | 15 | Przekaźnik rozrusznika |
60 | 10 | Obowiązuje dla silnika 113.990 (CLS 55 AMG), 156.983 (CLS 63 AMG):
Wentylator chłodnicy oleju. |
61 | 40 | Elektryczna pompa powietrza |
62 | 30 | Przekaźnik rezerwowy |
63 | 15 | – |
64 | 7,5 | Obrotowy włącznik świateł;
Panel sterowania i obsługi klimatyzacji automatycznej Komfort; Zestaw wskaźników (do 2007 r.); Zespół sterowania i obsługi AAC [KLA] (do 2007 r.). |
65 | 20 | Sterownik EIS [EZS];
Sterownik elektrycznego zamka kierownicy. |
66 | 7,5 | Obowiązuje dla pojazdów z kierownicą z lewej strony:
Zespół prawego przedniego światła; Obowiązuje dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie: Lewy przedni zespół światła; Zespół reflektora bi-ksenonowego: moduł mocy HRA |
67 | 10 | Włącznik świateł stopu |
Przekaźniki |
||
J | Przekaźnik 87, silnik |
|
K. | Przekaźnik terminala 87, podwozie | |
L | Przekaźnik rozrusznika | |
M | Przekaźnik rezerwowy | |
N | Przekaźnik zacisku 15 | |
O | Przekaźnik klaksonu fanfar | |
P | Przekaźnik zacisku 15R | |
R | Przekaźnik pompy powietrza
(z wyjątkiem silnika 113.990 (CLS 55 AMG) i 156.983 (CLS 63 AMG)); Przekaźnik wentylatora chłodnicy oleju (tylko silnik 113.990 (CLS 55 AMG) i 156.983 (CLS 63 AMG)). |
|
S | Przekaźnik AIRmatic (półaktywne zawieszenie pneumatyczne) |
Nr | Amp [A] | Opis |
68 | 200 | Wzmacniacz grzałki PTC (od 1.6.06) |
69 | 150 | – |
70 | 150 | Dodatkowy przekaźnik baterii (do 31.5.06) |
71 | 150 | AAC ze zintegrowanym sterowaniem dodatkowym silnikiem wentylatora |
72 | 50 | Jednostka hydrauliczna SBC (do 31.5.06) Jednostka sterująca ESP (od 1.6.06) |
73 | 40 | Jednostka hydrauliczna SBC (do 31.5.06) Jednostka sterująca ESP (od 1.6.06) |
74 | 40 | Przekaźnik AIRmatic |
75 | 40 | Prawa jednostka sterująca SAM |
76 | 40 | Prawy przedni odwracalny zwijacz napięcia awaryjnego (od 1.6.06) |
77 | 40 | Jednostka recyrkulacji systemów grzewczych |
Nr | Amp [A] | Opis |
78 | 200 | Jednostka sterująca SAM po stronie kierowcy z
bezpiecznikiem i modułem przekaźnika |
79 | 200 | Tylna jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i
modułem przekaźnika |
80 | 150 | Sterownik SAMcontrol z modułem bezpiecznikowym i
przekaźnikowym |
81 | 150 | Skrzynka bezpieczników wewnętrzna |
82 | 150 | Pojazdy AMG:
Bezpiecznik FP (F82A); Bezpiecznik wtrysku powietrza (F82B). |
F82A | 30 | Lewy sterownik pompy paliwa;
Prawy sterownik pompy paliwa. |
F83B | 40 | Przekaźnik wtrysku powietrza |
83 | 30 | – |
84 | 5 | Czujnik akumulatora (od 2007 r.);
Jednostka sterująca akumulatora (do 2007 r.). |
85 | 5 | System sterowania głosem (VCS [SBS]);
Uniwersalny przenośny interfejs CTEL (UPCI [UHI]); Wersja japońska: Jednostka sterująca odbiornikiem GPS; Jednostka sterująca zestawem mikrofonów; Wersja USA: kompensator danychE-net. |
86 | 5 | Wersja USA:
Jednostka sterująca SDAR (do 2007 r.). |
87 | 30 | Pompa pneumatyczna do dynamicznej kontroli siedzenia |
88 | 30 | Jednostka sterująca TLC [HDS] |
89 | 40 | – |
90 | 40 | Lewy przedni odwracalny zwijacz napięcia awaryjnego
(stan na 2007 r.) |
91 | 30 | Obowiązuje z silnikiem 272.985:
Jednostka sterująca pompą paliwa (stan na 2007 r.) |
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.