Tytułowa marka cieszy się ogromną renomą w wielu branżach, m.in. budowlanej, instalatorskiej, przemysłowej, metalowej, kamieniarskiej, drewnianej czy wreszcie motoryzacyjnej. Produkty Berner cenią zarówno profesjonaliści, jak i pasjonaci, którzy chcą jak najlepiej zadbać o swoje pojazdy. Sprawdź, co znajdziesz w firmowym katalogu!
Firma Berner ma swoje oddziały i oficjalnych dystrybutorów w 10 krajach. Jej przedstawiciele podkreślają, że ofertę kierują przede wszystkim do klientów prowadzących własną działalność gospodarczą. Od mechaników czy lakierników, którzy troszczą się o samochody osobowe, po przedsiębiorstwa transportowe czy zakłady zajmujące się maszynami rolniczymi. Dostarcza m.in. chemikalia, narzędzia i akcesoria do czyszczenia, konserwacji, pielęgnacji i napraw.
Efektywna praca zaczyna się od właściwej organizacji. Znacznie łatwiej znajdziesz potrzebne rzeczy, kiedy wszystko będzie posegregowane. W tym zakresie przydadzą się m.in. regały, stoły i szafy. Niektóre wyposażone w dodatek w postaci kół – mobilne meble są o wiele praktyczniejsze. Nie zapominaj o konieczności dbania o stanowiska oraz szeroko pojmowane bezpieczeństwo pracy. W tej kategorii zwróć uwagę na:
Skuteczność i niezawodność formuły to jeszcze nie wszystko. Artykuły chemiczne wymagają precyzyjnej aplikacji, również w trudno dostępnych zakamarkach. Do takiego zadania (a także wielu innych wyzwań) potrzebne będą odpowiednie lampy i latarki. W ich użyciu istotne są nie tylko parametry światła, ale też design. Wymiary czy kształt wydatnie wpływają na komfort użytkowania.
Na rynku panuje ostra konkurencja, dlatego innowacyjne rozwiązania pozostają w cenie. Przykłady? Firma Berner pochwaliła się chusteczkami, piankami i płynami, którymi można wykonać aż 10 różnych czynności pielęgnacyjnych i skrócić prace nad pojedynczym samochodem o 7 minut. A wszystko z zachowaniem troski o bezpieczeństwo pracowników oraz stan środowiska naturalnego.
Marka Berner stała się synonimem jakości. I to w wielu różnych dziedzinach. Jak podkreśla prezes firmy – jej celem jest sprawianie, by dzięki oferowanym produktom ich odbiorcy mogli przekraczać i przesuwać dotychczasowe granice. Wyniki i liczby (1,1 mld € obrotu, 450 tys. stałych klientów) pokazują, że to nie są tylko słowa.