Rok produkcji: 2014, 2015, 2016, 2017, 2018.
Bezpiecznik zapalniczki (gniazdo zasilania) w Oplu Vivaro (2014-2018) to bezpiecznik F10 w skrzynce bezpiecznikowej na tablicy rozrządu po stronie pasażera.
Strona kierowcy
Skrzynka przekaźników przedziału pasażerskiego po stronie pasażera
Nr | Ampery [A] | Opis |
F1 | 30 | + akumulatorowa wycieraczka tylnej szyby |
F2 | 10 | Główny klakson elektromagnetyczny |
F3 | 15 | + gniazdo akcesoriów rozruchowych akumulatora |
F4 | 30 | + opóźnienie czasowe silnika podnośnika
szyby kierowcy |
F5 | 15 | + tylne gniazdo dystrybucji prądu |
F6 | 5 | Uruchomienie BCM + |
F7 | 15 | + po zapłonie zasilane podgrzewane siedzenia |
F8 | 5 | + Zasilanie akumulatora EMM
(po naładowaniu zapłonu na VSC) AVS, AUO |
15 | + Zasilanie akumulatora EMM
(po naładowaniu zapłonu na VSC) SOP03C |
|
F9 | 5 | + ogólna dystrybucja prądu |
F10 | 15 | + dystrybucja prądu w gniazdku zapalniczki lub
przednim gnieździe akcesoriów |
F11 | 25 | + Zasilanie akumulatorowe EMM
(światła do jazdy dziennej prawe, położenie przednie, światła drogowe prawe, światła mijania lewe). |
F12 | 5 | + czasowe światła hamowania akumulatorowego,
ABS, transponder |
F13 | 10 | + czasowo zasilane z akumulatora oświetlenie
wewnętrzne i klimatyzacja |
F14 | 5 | + czasowy kąt skrętu kierownicy z
zasilaniem akumulatorowym Start&Stop, pojazd bezkluczykowy |
F15 | 25 | + Po włączeniu zapłonu wycieraczka tylnej szyby,
pompa spryskiwacza szyby, klakson |
F16 | 10 | Ogólnie + po zasileniu zapłonu |
F17 | 5 | + po włączeniu zapłonu światła cofania |
F18 | 5 | + po wyłączniku zatrzymania zasilania zapłonu |
F19 | 5 | + po wtrysku zasilania zapłonu,
przekaźnik rozrusznika, BCM |
F21 | 30 | + przełącznik podnoszenia szyby pasażera
po zasilaniu zapłonu |
F22 | 5 | + po zapłonie pompa wspomagania kierownicy |
F23 | 10 | + Światła hamowania z zasilaniem
akumulatorowym EMM |
F24 | 15 | + zasilanie bateryjne BCM
(+ czasowe zasilanie bateryjne) |
F25 | 10 | + zasilanie bateryjne BCM,
elektroniczne jednostki obliczeniowe, system monitorowania ciśnienia w oponach i pojazd bezkluczykowy. |
F26 | 15 | + zasilanie bateryjne BCM do świateł
awaryjnych i kierunkowskazów |
F27 | 25 | + zasilanie bateryjne BCM do blokowania
elementów otwieranych |
F28 | 25 | + Zasilanie akumulatorowe EMM dla świateł
do jazdy dziennej lewe, tylnego położenia, świateł mijania, świateł mijania prawych. |
F29 | 25 | + Pozycja tablicy rejestracyjnej akumulatora EMM,
przednie i tylne światła przeciwmgielne |
F30 | 15 | + zasilanie bateryjne pojedyncza dźwignia,
alarm, klakson. |
F31 | 5 | + panel zasilania z akumulatora |
F32 | 5 | + pojedyncza dźwignia zasilania bateryjnego |
F33 | 20 | + wyposażenie w gniazdo haka holowniczego
z zasilaniem akumulatorowym |
F34 | 15 | (dostarczany w zestawie z hakiem holowniczym) |
F35 | 5 | + zasilanie bateryjne radio,
multimedia, lusterka, gniazdo diagnostyczne. |
F36 | 5 | + podgrzewacz lusterka zasilającego |
F37 | 10 | + elektrycznie sterowane lusterka czasowe,
dodatkowy adapter UCE. |
F38 | 40 | + tachygrafia wyłącznika zasilania bateryjnego |
F39 | 40 | + akumulatorowa wycieraczka szyby przedniej |
F40 | 20 | + przekaźnik dystrybucji prądu zasilającego z akumulatora 1
(ogrzewanie, klimatyzacja) |
F41 | 15 | + bieżąca dystrybucja zasilająca wyposażenie wstępne dodatkowe adaptacje |
F42 | 10 | + nagrzewnica akumulatorowa |
F43 | 10 | + silnik posuwowy z dodatkową adaptacją |
F44 | 25 | + nagrzewnica silnika zasilającego |
F45 | 25 | + po zapłonie zasilić dodatkowy klimatyzator |
F46 | 25 | + przekazane zasilanie po zapłonie dla pojazdu bezkluczykowego |
F47 | 20 | + Zasilanie bateryjne EMM dla
przekaźnika dystrybucji prądu bez obciążenia |
F48 | – | – |
F49 | – | – |
F50 | – | – |
F51 | – | – |
F52 | – | – |
F53 | – | – |
F54 | – | – |
F55 | – | – |
Przekaźnik | ||
RH3 | 40 | Przekaźnik wycieraczek szyby przedniej |
RH4 | 40 | Przekaźnik 2. prędkości wycieraczki szyby przedniej |
RH5 | 40 | + ogrzewanie przekaźnika zasilania po zapłonie i klimatyzacja tylna |
RH6 | 20 | Wsparcie matrycy podgrzewacza pompy wody |
RH7 | 20 | Elektryczny przekaźnik odblokowujący drzwi kierowcy (SDO) |
RH8 | 70 | + przekaźnik dystrybucji prądu nr. 1 |
RH9 | 40 | + przekaźnik dystrybucji prądu nr. 2 |
RH11 | 20 | Przekaźnik elektrycznego podnoszenia szyb |
RH12 | 40 | Lusterka + przekaźnik ogrzewania tylnej szyby |
RH13 | 40 | Przekaźnik wycieraczki tylnej szyby |
RH14 | 20 | Przekaźnik centralnego zamka drzwi |
RH15 | 20 | Przekaźnik elektrycznego podnoszenia szyb |
RH16 | 40 | Po zapłonie przekaźnik zasilania nr. 2
(pojazdy głośnomówiące z kartą) |
RH17 | 40 | Silnik pracuje + przekaźnik |
RH18 | – | – |
RH19 | – | – |
RH20 | – | – |
Diody | ||
D1 | – | |
D2 | – |
Nr | Ampery [A] | Opis |
F1 | – | – |
F2 | – | – |
F3 | 25 | ABR/ESP |
F4 | 30 | Rozrusznik |
F5 | 70 | Przedział pasażerski 1 |
F6 | 70 | Przedział pasażerski 3 |
F7 | 50 | ABR/ESP |
F8 | 60 | Przedział pasażerski 2 |
F9 | 20 | Podgrzewacz lusterek |
40 | Szyba tylna + ogrzewanie lusterek | |
F10 | – | – |
F11 | – | – |
F12 | – | – |
F13 | – | – |
F14 | 15 | + kompresor klimatyzacji zasilany z akumulatora |
F15 | 15 | Pompa paliwowa |
F 16 | 70 | Jednostka sterująca nagrzewnicą |
F17 | 60 | Element grzejny |
F18 | 60 | Element grzejny |
F19 | 40 | Rozszerzenie silnika * 408 i klimatyzacja lub
450 i ogrzewanie; Zespół wentylatora napędzanego silnikiem 1 |
50 | Rozszerzenie silnika * 408 i ogrzewanie lub
450 i klimatyzacja Zespół wentylatora napędzanego silnikiem 1. |
|
F20 | 40 | Sufiks silnika * 408 i klimatyzacja lub
zespół wentylatora napędzanego silnikiem 450 2. |
F21 | – | – |
F22 | – | – |
F23 | – | – |
F24 | – | – |
F25 | – | – |
F26 | 25 | Podgrzewacz oleju napędowego |
F27 | 20 | Układ wtrysku silnika |
F28 | 15 | Układ wtrysku silnika |
Przekaźnik | ||
R1 | 20 | Startowy |
R2 | 20 | Przekaźnik pompy paliwa |
R3 | 40 | Przekaźnik zasilania wtrysku |
R4 | 20 | Przekaźnik sterujący sprężarką |
R5 | – | – |
R6 | 70 | Zespół wentylatora napędzanego silnikiem 1) max |
R7 | 40 | Zespół wentylatora napędzanego silnikiem) min |
R8 | 40 | Zespół wentylatora napędzanego silnikiem 2) max |
Diody | ||
D1 | Sprężarka klimatyzacji | |
D2 | – |
Nr | Ampery [A] | Opis |
1 | – | Okablowanie zasilania ochrony akumulatora |
2 | 300 | Okablowanie silnika (alternator) |
3 | 300 | Okablowanie silnika (rozrusznik) |
4 | 5 | Mini bezpiecznik z nasadką (Start/Stop) |
5 | 5 | Okablowanie kabiny (Start/Stop) |
6 | 50 | Okablowanie kabiny
(opcja konwersji KPD i KC6 lub hak holowniczy przyczepy). |
7 | – | Zarezerwowane do konwersji przeznaczonych
dla producentów nadwozi |
8 | 35 | Okablowanie silnika
(sterowanie silnikiem) |
9 | – | Jednostka przyłączeniowa silnika |
10 | 120 | Okablowanie kabiny
(wspomaganie kierownicy) |
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.