Rok produkcji: 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016
Opis | Nr | Ampery [A] |
BCM | F01 | 60 |
RDU | F02 | 50 |
Stacyjka | F03 | 20 |
BSM1 (pompa) | F04 | 40 |
EPS | F05 | 70 |
Jednobiegowy wentylator chłodzący silnika (silniki ogrzewane) | F06 | 20 |
Zawór elektromagnetyczny dwubiegowego wentylatora chłodzącego silnika/niska prędkość wentylatora chłodzącego silnika (silniki kondycjonowane) | F06 | 30 |
Wentylator elektryczny chłodzący silnik o dużej prędkości | F07 | 40 |
Światła przeciwmgielne | F08 | 30 |
Pompa spryskiwacza reflektorów | F09 | 20 |
Klakson | F10 | 15 |
System zarządzania silnikiem (obciążenia wtórne) | F11 | 10 |
Światła drogowe | F14 | 15 |
Silnik szyberdachu | F15 | 20 |
+15 ECM/cewka T10 | F 16 | 7,5 |
Główne obciążenia ECM (wersje 0.9 TwinAir 85 HP/1.2 8V 69 HP) | F17 | 10 |
„+30 ECM/cewka T09” | F18 | 5 |
Pompa paliwowa | F19 | 15 |
Podgrzewana tylna szyba/odszraniacze lusterek | F20 | 30 |
Sprężarka klimatyzacji | F21 | 7,5 |
Zasilanie z przekaźnika głównego SCM dla ECU (wersje 0.9 TwinAir 85 HP/1.3 16V MultiJet) | F22 | 15 |
Zasilanie z przekaźnika głównego SCM dla ECM (wersje 1.2 8V 69 KM) | F22 | 20 |
BSM 9.0 (ECU, zawory) | F23 | 20 |
BSM 9.0/NGE (+15 INT) | F24 | 7,5 |
Sterownik wtyczki grzałki (wersje 1.3 16V MultiJet) | F81 | 60 |
Wentylator kabiny pasażerskiej | F82 | 40 |
Przednie gniazdo zasilania (z zapalniczką lub bez) | F85 | 15 |
Czujnik stanu naładowania akumulatora | F87 | 5 |
+15 = zacisk dodatni uruchamiany zapłonem
+30 = bezpośredni zacisk dodatni akumulatora (bez zapłonu)
Opis | Nr | Ampery [A] |
Wolny | F12 | — |
+ 15 korektorów ustawienia reflektorów i poziomowania reflektorów IPC | F13 | 5 |
+ 15 INT/A | F31 | 5 |
Wolny | F32 | — |
+30 KL30 | F36 | 10 |
+15 przełącznik na pedale hamulca (NO) | F37 | 7,5 |
Centralny zamek drzwi | F38 | 20 |
Dwukierunkowa pompa spryskiwacza szyby przedniej | F43 | 20 |
Elektrycznie sterowana szyba przednia (po stronie kierowcy) | F47 | 20 |
Elektrycznie sterowana szyba przednia (strona pasażera) | F48 | 20 |
+ 15 KL15 | F49 | 7,5 |
+ 15 KL15 | F50 | 7,5 |
+ 15 KL15 | F51 | 5 |
+30 KL30 | F53 | 7,5 |
+15 = zacisk dodatni uruchamiany zapłonem
+30 = bezpośredni zacisk dodatni akumulatora (bez zapłonu)
Opis | Nr | Ampery [A] |
System BOSE HI-FI | F60 | 20 |
Wolny | F61 | — |
Podgrzewane siedzenia | F62 | 15 |
Elektrycznie sterowane tylne prawe okno | F63 | 20 |
Elektryczna szyba tylna lewa | F64 | 20 |
Zasilanie konfiguracji alarmu | F65 | 7,5 |
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.