MasterRenault

Renault Master (1997-2003) – skrzynka bezpieczników

Renault Master (1997-2003) – schemat skrzynki bezpieczników

Rok produkcji: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003.


Bezpiecznik zapalniczki (gniazdo zasilania) w Renault Master (1997-2003) to bezpiecznik F2 i F11 w skrzynce bezpiecznikowej w przedziale pasażerskim.

Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim

Renault Master - schemat skrzynki bezpieczników - przedział pasażerski

Renault Master – schemat skrzynki bezpieczników – przedział pasażerski
Nr Ampery [A] Opis
F1 5 Komputer wtryskowy + zasilanie po zapłonie;


Przekaźnik rozrusznika;

Komputer skrzyni biegów;

Przekaźnik po zapłonie 1;

Gniazdo diagnostyczne.

F2 10  Zasilanie modułu zespolonego w kabinie;

Zapalniczka w pierwszym rzędzie;

Blokada drzwi;

Ogrzewana tylna szyba;

Regulator prędkości biegu jałowego;

Przekaźnik tylnych świateł przeciwmgielnych;

Światło wybieraka biegów;

Panel sterowania klimatyzacją;

Tempomat;

Wyłącznik tempomatu;

Zmienne tłumienie;

Regulacja reflektorów;

Podgrzewana szyba przednia;

Komputer z czujnikiem zbliżeniowym parkowania;

Kontrola jazdy;

Kontrola obciążenia skrzyni biegów;

Komputer sterowania zawieszeniem.

F3 30 Przełącznik spryskiwacza/wycieraczki – zespolony
F4 15 Tablica przyrządów;

Napinacz i komputer poduszki powietrznej;

Tachograf.

F5 15 Włącznik hamulca;

Alternator;

Włącznik świateł cofania;

Przekaźnik światła cofania.

F6 15 Przełącznik spryskiwacza/wycieraczki;

Silnik wycieraczek szyby przedniej.

F7 5 ABS;

Czujnik prędkości pojazdu.

F8 15 Przekaźnik sterowania klimatyzacją;

Przekaźnik nagrzewnicy oleju napędowego;

Tablica bezpieczników silnika

(pozycja B ścieżka 4, do dodatkowych adaptacji na

przewodzie rewersyjnym (bus 16-miejscowy)).

F9 10 Radio;

Wyświetlacz wielofunkcyjny;

Interfejs komunikacyjny telefonu samochodowego;

Centralna jednostka komunikacyjna.

F10 30 Panel sterowania klimatyzacją
F11 10 Zapalniczka
F12 15 Gniazdo akcesoriów
F13 5 Komputer wtryskowy;

Listwa rewersyjna do dodatkowych

adaptacji (autobus 16-osobowy).

F14 5 Światło pozycyjne lewe;

Światło tylne lewe;

Wyświetlacz wielofunkcyjny;

Centralna jednostka komunikacyjna.

F15 5 Światło pozycyjne prawe;

Światło tylne prawe;

Oświetlenie tablicy rejestracyjnej prawej;

Przyłącze przyczepy kempingowej;

Tachograf;

Tablica przyrządów.

F16 10 Światło mijania lewe;

Regulacja ustawienia reflektorów;

Tablica przyrządów.

F17 10 Światła mijania prawe
F18 10 Światło drogowe lewe;

Tablica przyrządów.

F19 10 Światło drogowe prawe
F20 10 Przekaźnik tylnych świateł przeciwmgielnych;

Podłączenie przyczepy kempingowej.

F21 15 Klakson
F22 5 Podgrzewane lusterka boczne
F23 20 Podgrzewany prawy panel tylny
F24 20 Podgrzewany lewy panel tylny
F25 10 Bus 16-osobowy:

Elektryczny zamek drzwi przednich

F26 15 Bus 16-osobowy:

Elektryczny zamek tylnych prawych drzwi

F27 5 oprócz busa 16-osobowego:

Sterowany komputer zawieszenia

F28 15 Tachograf;

Tablica przyrządów;

Syrena alarmowa;

Gniazdo diagnostyczne;

Czujnik alarmu.

F29 10 Radio;

Wyświetlacz wielofunkcyjny;

Interfejs komunikacyjny telefonu samochodowego;

Centralna jednostka komunikacyjna.

F30
F31 5 Czujnik uderzenia;

UCH.

F32 15 Podgrzewane fotele przednie;

Elektryczne sterowanie lusterkami bocznymi.

F33 20 Sterowanie podnośnikiem szyby pasażera

z przodu na kierownicy;

Sterowanie podnośnikiem szyby pasażera.

F34 20 Elektryczny wyłącznik czasowy
F35 20 Przekaźnik nagrzewnicy oleju napędowego
F36 15 oprócz busa 16-osobowego:

Światła;

awaryjne busa 16-osobowy:

Światła ostrzegawcze;

Tachograf;

Tablica przyrządów;

Syrena alarmowa;

Gniazdo diagnostyczne;

Czujnik alarmu.

F37 30 Kontrola drzwi
F38 30 Magistrala busa 16-osobowego:

Odcięcie odbiornika (zasilanie bezpiecznika F36)

F39 30 Odcięcie odbiornika

(zasilanie do bezpieczników F27, F28, F29 i F31).

Moduły bezpiecznikowe przedziału pasażerskiego (z wyjątkiem busa 16-osobowego)

Moduły te są zamontowane na tablicy przekaźników przedziału pasażerskiego, na lewym pasie deski rozdzielczej.

Renault Master – schemat skrzynki bezpieczników – przedział pasażerski (oprócz autobusu 16-osobowego)

Nr Ampery [A] Opis
F1 25 Bus 9-osobowy:

+Zasilanie bateryjne przed wyłączeniem mocy

grzewczej z akumulatora.

F2 Bus 9-osobowy:

Nieużywany

F3 25 Szyna  busa 9-osobowego:

Przekaźnik skraplacza

F4 5 Autobus 9-miejscowy:

+Zasilanie bateryjne przed kontrolą ogrzewania

w przypadku odłączenia akumulatora

Przekaźnik
A + Po zapłonie 1
B
C Prędkość zespołu wentylatora

przedziału pasażerskiego 4.

D Niezależne odcięcie ogrzewania
E Podgrzewana tylna szyba i lusterka boczne
R1 Bus 9-osobowy:

Klimatyzacja + zasilanie po zapłonie

R2 Bus 9-osobowy:

Skraplacz

720 Wyłączenie klimatyzacji
731 Podgrzewana szyba przednia

 

Moduły bezpiecznikowe przedziału pasażerskiego (autobus 16-osobowy)

Moduły te są zamontowane na tablicy przekaźników przedziału pasażerskiego, na lewym pasie deski rozdzielczej.

Renault Master – schemat skrzynki bezpieczników – przedział pasażerski (autobus 16-osobowy)

Nr Amp [A] Opis
Moduł 1 (M1)
F1 15 Przekaźnik skraplacza
F2 25 +Po zapłonie przekaźnik 2
F3 30 Elektryczne zasilanie drzwi po odcięciu akumulatora
F4
Moduł 2 (M2)
F1 15 Przekaźnik odłączający akumulator
F2 5 +Zasilanie z akumulatora przed kontrolą ogrzewania

w przypadku odcięcia akumulatora.

F3 25 +Zasilanie z akumulatora przed wyłączeniem

mocy grzewczej z akumulatora.

F4 15 Sygnalizacja lampki operacyjnej i wnęki na nogi+

zasilanie z akumulatora po odłączeniu akumulatora.

Moduł 3 (M3)
F1 10 + Zasilanie przekaźnika zapłonu 2 (299-752);

Drzwi elektryczne;

Oświetlenie pasażera;

Centralny zamek drzwi.

F2 5 Zatrzymanie awaryjne
F3 5 Zamki tylnych drzwi + po zapłonie
F4
Przekaźnik
720 Wyłączenie klimatyzacji
Górny rząd
A + Po zapłonie 1
B Światła przeciwmgielne
C Prędkość zespołu wentylatora przedziału pasażerskiego 4
D Niezależne odcięcie ogrzewania
E Podgrzewana tylna szyba i lusterka boczne
Dolny rząd
A Wyłączenie akumulatora
B Blokada odłączenia akumulatora
C + Po zapłonie 2
D Parownik
E Skraplacz
Zobacz również:  Renault Laguna 1 (1994-2001) - skrzynka bezpieczników

Dodaj komentarz