
Rok produkcji: 2008.
Bezpiecznik zapalniczki (gniazdo zasilania) w Skodzie Fabii (2008) to bezpiecznik 47 w skrzynce bezpiecznikowej na tablicy rozdzielczej.

| Nr | Opis | Ampery [A] | 
| 1 | Nie przypisano | – | 
| 2 | Nie przypisano | – | 
| 3 | Zestaw wskaźników;
 Regulacja zasięgu świateł.  | 
5 | 
| 4 | Jednostka sterująca ABS | 5 | 
| 5 | Silnik benzynowy: 
 włącznik świateł hamowania, tempomat.  | 
5 | 
| 6 | Nie przypisano | – | 
| 7 | Sterownik silnika 1,2 ltr. | 15 | 
| 8 | Zawory wtryskowe – 1,4 ltr .; 1,6 ltr. | 10 | 
| 9 | Sterowanie ogrzewaniem;
 Sterownik klimatyzacji; Pomoc w parkowaniu; Sterownik doświetlania zakrętów.  | 
5 | 
| 10 | Nie przypisano | 7,5 | 
| 11 | Lusterko wsteczne regulowane elektrycznie;
 Szyby elektryczne.  | 
7,5 | 
| 12 | Światło cofania | 10 | 
| 13 | Sterownik silnika
 (dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów)  | 
10 | 
| 14 | Silnik do świateł zakrętowych | 10 | 
| 15 | Nawigacja PDA | 5 | 
| 16 | Elektrohydrauliczne wspomaganie kierownicy;
 Sterownik silnika – silnik benzynowy.  | 
– | 
| 17 | Lewe światło postojowe;
 Oświetlenie tablicy rejestracyjnej.  | 
5 | 
| 18 | Prawe światło postojowe | 5 | 
| 19 | Radio, centralna jednostka sterująca | 5 | 
| 20 | Sterownik silnika 1,4 ltr .; 1,6 ltr. – silnik wysokoprężny | 5 | 
| 21 | Światła stopu | 10 | 
| 22 | Elementy obsługi ogrzewania;
 Jednostka sterująca klimatyzacją; Pomoc w parkowaniu; Telefon komórkowy; Zestaw wskaźników; Czujnik kąta skrętu; ESP; Jednostka sterująca napięciem pojazdu.  | 
7,5 | 
| 23 | Oświetlenie wnętrza, schowka i bagażnika | 10 | 
| 24 | Zamek tylnej klapy | 10 | 
| 25 | Ogrzewacze siedzeń | 20 | 
| 26 | Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej;
 System czyszczenia szyb.  | 
15 | 
| 27 | Nie przypisano | – | 
| 28 | Silnik benzynowy:
 zawór AKF, klapka sterująca.  | 
10 | 
| 29 | Wtrysk – 1,2 ltr. silnik | 10 | 
| 30 | Pompa paliwa – silnik benzynowy | 15 | 
| 31 | Sonda lambda | 10 | 
| 32 | Silnik wysokoprężny: 
 włącznik światła hamowania i pedału sprzęgła, tempomat, przekaźnik pompy paliwa, przekaźnik układu świec żarowych.  | 
5 | 
| 33 | Sterownik silnika – silnik wysokoprężny | 30 | 
| 34 | Sterownik silnika 1,4 ltr .; 1,6 ltr. | 30 | 
| Pompa paliwa – silnik wysokoprężny | 15 | |
| 35 | Oświetlenie zestawu wskaźników i włącznika | 5 | 
| 36 | Główna wiązka | 15 / 5a) | 
| 37 | Tylne światło przeciwmgielne | 7,5 | 
| 38 | Światła przeciwmgielne | 10 | 
| 39 | Dmuchacz | 25 | 
| 40 | Wycieraczka tylnej szyby | 10 | 
| 41 | Nie przypisano | – | 
| 42 | Ogrzewanie tylnej szyby | 25 | 
| 43 | Klakson | 20 | 
| 44 | Wycieraczka szyby przedniej | 20 | 
| 45 | Centralna jednostka sterująca dla systemu komfortu | 15 | 
| 46 | Nie przypisano | – | 
| 47 | Zapalniczka;
 Gniazdko w bagażniku b).  | 
15 | 
| 48 | ABS | 15 | 
| 49 | Kierunkowskazy | 15 | 
| 50 | Przygotowanie do instalacji radiowej, telefonicznej;
 Moduł wielofunkcyjny.  | 
10 | 
| 51 | Elektrycznie sterowana szyba
 (z przodu i z tyłu po lewej stronie)  | 
25 | 
| 52 | Elektrycznie sterowana szyba
 (z przodu i z tyłu po prawej stronie)  | 
25 | 
| 53 | Elektryczny dach przesuwno-uchylny | – | 
| 54 | System alarmowy antykradzieżowy | 15 | 
| 55 | Nie przypisano | – | 
| 56 | System czyszczenia reflektorów | 25 | 
| 57 | Lewe światło mijania, regulacja zasięgu świateł | 15 | 
| 58 | Światła mijania po prawej stronie | 15 | 
| a) W zależności od typu reflektora – wymienić uszkodzony bezpiecznik
 na nowy o tej samej liczbie amperów. b) Jeśli silnik jest wyłączony, już jeden podłączony element elektryczny może rozładować akumulator.  | 
||

| Nr | Opis | Ampery [A] | 
| 1 | Alternator | 175 | 
| 2 | Wnętrze | 80 | 
| 3 | Dodatkowe ogrzewanie elektryczne | 60 | 
| 4 | ABS lub TCS lub ESP | 40 | 
| 5 | Elektrohydrauliczne wspomaganie kierownicy | 50 | 
| 6 | Świece żarowe | 50 | 
| 7 | ABS lub TCS lub ESP | 25 | 
| 8 | Wentylator chłodnicy | 30 | 
| 9 | Klimatyzacja | 5 | 
| 10 | Wentylator chłodnicy | 40 | 
| 11 | Centralna jednostka sterująca | 5 | 
| 12 | Automatyczna skrzynia biegów | 5 | 
| Dodatkowe ogrzewanie elektryczne | 30 | 
Brak komentarzy.