Seat Toledo (2008) – skrzynka bezpieczników
Seat Toledo (2008) – schemat skrzynki bezpieczników
Rok produkcji: 2008.
Bezpiecznik zapalniczki (gniazdo zasilania) w Seacie Toledo (2008) to bezpiecznik 30 w skrzynce bezpiecznikowej na desce rozdzielczej.
Bezpieczniki po lewej stronie deski rozdzielczej
Nr | Opis | Amp [A] |
1 | – | – |
2 | – | – |
3 | – | – |
4 | – | – |
5 | – | – |
6 | – | – |
7 | – | – |
8 | – | – |
9 | Poduszka powietrzna | 5 |
10 | Wejście RSE (ekran dachowy) | 10 |
11 | – | – |
12 | Lewy reflektor ksenonowy | 10 |
13 | Sterowanie ogrzewaniem;
ESP; Przełącznik ASRl Preinstalacja telefonul Nawigacja Tomtom. |
5 |
14 | Tablica rozdzielcza;
ABS; ESP; Silnik; Reflektory; Tablica rozdzielcza przyczepy; Włącznik świateł; Tablica przyrządów. |
10 |
15 | Tablica rozdzielcza świateł;
Podgrzewane wycieraczki; Oświetlenie wskaźników; Tablica diagnostyczna. |
10 |
16 | Prawy reflektor ksenonowy | 10 |
17 | Zarządzanie silnikiem | 10 |
18 | – | – |
19 | – | – |
20 | Park Pilot (asystent parkowania);
Dźwignia zmiany biegów; Przełącznik ESP. |
10 |
21 | Jednostka sterująca kablem | 7,5 |
22 | Wolumetryczny czujnik alarmu;
Klakson. |
5 |
23 | Diagnoza;
Czujnik deszczu; Włącznik świateł. |
10 |
24 | – | 15 |
25 | Automatyczna skrzynia biegów
sprzęgła rozdzielczego. |
20 |
26 | Pompa próżniowa | 20 |
27 | Wejście RSE (ekran dachowy) | 10 |
28 | Silnik spryskiwacza szyby przedniej;
Sterownik przewodów. |
20 |
29 | – | – |
30 | Zapalniczka | 20 |
31 | – | – |
32 | – | – |
33 | Podgrzewacz | 40 |
34 | – | – |
35 | – | – |
36 | Zarządzanie silnikiem | 10 |
37 | Zarządzanie silnikiem | 10 |
38 | Zarządzanie silnikiem | 10 |
39 | Jednostka sterująca przyczepy
(sprzęgło). |
15 |
40 | Jednostka sterująca przyczepy
(kierunkowskazy, hamulce i lewa strona). |
20 |
41 | Jednostka sterująca przyczepy
(światło przeciwmgielne, światło cofania i prawa strona). |
20 |
42 | – | – |
43 | Wstępna instalacja przyczepy | 40 |
44 | Ogrzewanie tylnej szyby | 25 |
45 | Elektryczne szyby (przednie) | 30 |
46 | Tylne szyby elektryczne | 30 |
47 | Silnik
(sterownik paliwa, przekaźnik benzyny). |
15 |
48 | Wygodne sterowanie | 20 |
49 | Sterowanie ogrzewaniem | 40 |
50 | Podgrzewane siedzenia | 30 |
51 | Szyberdach | 20 |
52 | Spryskiwacze reflektorów | 20 |
53 | – | – |
54 | Taxi (zasilanie licznika) | 5 |
55 | – | – |
56 | Taxi (zasilanie taksometru) | 15 |
57 | – | – |
58 | Centralny zamek sterujący | 30 |
Układ bezpieczników, komora silnika, lewa część
Nr | Opis | Amp [A] |
1 | Wycieraczki | 30 |
2 | – | 5 |
3 | Jednostka sterująca kablem | 5 |
4 | ABS | 30 |
5 | Skrzynia biegów AQ | 15 |
6 | Tablica przyrządów;
Kolumna kierownicy. |
5 |
7 | Kluczyk zapłonu | 40 |
8 | Radio | 15 |
9 | NawigacjaTomtom | 5 |
10 | Zarządzanie silnikiem | 5 |
Zarządzanie silnikiem | 10 | |
11 | – | – |
12 | Elektroniczna jednostka
kontrolująca |
10 |
13 | Zasilanie modułu wtrysku
benzyny. |
25 |
Zasilanie modułu wtrysku
oleju napędowego. |
30 | |
14 | Cewka | 20 |
15 | Zarządzanie silnikiem | 5 |
Przekaźnik pompy | 10 | |
16 | Właściwe oświetlenie | 40 |
17 | Klakson | 15 |
18 | – | – |
19 | Pusty | 30 |
20 | – | – |
21 | Sonda lambda | 15 |
22 | Pedał hamulca;
Czujnik prędkości. |
5 |
23 | Zarządzanie silnikiem | 5 |
Zarządzanie silnikiem | 10 | |
Zarządzanie silnikiem | 15 | |
24 | AKF;
Zawór skrzyni biegów, |
10 |
25 | Pompa ABS | 40 |
26 | Oświetlenie lewe | 40 |
27 | Zarządzanie silnikiem | 40 |
Zarządzanie silnikiem | 50 | |
28 | – | – |
29 | Elektryczne szyby
(przód i tył). |
50 |
Elektryczne szyby
(przednie). |
30 | |
30 | Kluczyk zapłonu | 40 |
Pozycja w komorze silnika: skrzynka boczna
Nr | Opis | Amp [A] |
B1 | Alternator <140 W. | 150 |
Alternator> 140 W. | 200 | |
C1 | Wspomaganie kierownicy | 80 |
D1 | Zasilanie wielostanowiskowe „30”;
Wewnętrzna skrzynka bezpieczników; |
100 |
E1 | Wentylator> 500 W. | 80 |
Wentylator <500 W. | 50 | |
F1 | PTC (dodatkowe ogrzewanie
elektryczne za pomocą powietrza). |
80 |
G1 | PTC (dodatkowe ogrzewanie
elektryczne za pomocą powietrza). |
40 |
H1 | Centralny zamek sterujący | – |