Zintegrowany moduł mocy znajduje się w komorze silnika w pobliżu akumulatora. To centrum zawiera bezpieczniki kasetowe i mini bezpieczniki. Opis każdego bezpiecznika i elementu może być wybity na wewnętrznej pokrywie, w przeciwnym razie numer wnęki każdego bezpiecznika jest wybity na wewnętrznej pokrywie, co odpowiada poniższej tabeli.
z wyjątkiem SRT: Przełącznik blokady sprzęgła (ręczna skrzynia biegów), moduł sterujący silnika (Diesel), czujnik zasięgu skrzyni biegów (3,7 l Magnum V6, 6,7 l Cummins, 5,9 l Cummins), zespół solenoidu skrzyni biegów/TRS (4,7 l Magnum V8 i 5,7 l Hemi V8), moduł sterujący układu napędowego (benzyna)
Moduł sterujący układu napędowego (benzyna), moduł sterujący silnika (Diesel), moduł przeciwblokujący (2006), moduł zdalnego wprowadzania kluczyka Sentry (z wyjątkiem podstawy (2006)), przełącznik świateł stopu, elektromagnes odsysania EVAP (SRT), czujnik kąta skrętu
29
10
z wyjątkiem Power Wagon: Moduł bramy (SRT), Przełącznik wyboru skrzynki rozdzielczej, Przełącznik blokady drzwi po stronie pasażera, Wewnętrzne lusterko wsteczne, Wskaźnik temperatury oleju silnikowego (SRT)
z wyjątkiem SRT (2006): Zespół silnika zmiany biegów i czujnika trybu pracy (ETC), moduł sterujący układu napędowego (benzyna)
10
2007-2008: Moduł sterujący układu napędowego
15
2008-2009: Moduł sterujący układu napędowego
32
10
Sterowanie ogrzewaniem i klimatyzacją, przełącznik regulowanych pedałów (z wyjątkiem podstawy), przełącznik podgrzewanych siedzeń (z wyjątkiem podstawy), transponder ciśnienia w oponach
Andrzej, 49-letni entuzjasta motoryzacji, dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą na blogu, poruszając tematy związane z mechaniką i technologią samochodową.