Rok produkcji: 2008.
Bezpiecznik zapalniczki (gniazdo zasilania) w Seacie Toledo (2008) to bezpiecznik 30 w skrzynce bezpiecznikowej na desce rozdzielczej.
| Nr | Opis | Amp [A] |
| 1 | – | – |
| 2 | – | – |
| 3 | – | – |
| 4 | – | – |
| 5 | – | – |
| 6 | – | – |
| 7 | – | – |
| 8 | – | – |
| 9 | Poduszka powietrzna | 5 |
| 10 | Wejście RSE (ekran dachowy) | 10 |
| 11 | – | – |
| 12 | Lewy reflektor ksenonowy | 10 |
| 13 | Sterowanie ogrzewaniem;
ESP; Przełącznik ASRl Preinstalacja telefonul Nawigacja Tomtom. |
5 |
| 14 | Tablica rozdzielcza;
ABS; ESP; Silnik; Reflektory; Tablica rozdzielcza przyczepy; Włącznik świateł; Tablica przyrządów. |
10 |
| 15 | Tablica rozdzielcza świateł;
Podgrzewane wycieraczki; Oświetlenie wskaźników; Tablica diagnostyczna. |
10 |
| 16 | Prawy reflektor ksenonowy | 10 |
| 17 | Zarządzanie silnikiem | 10 |
| 18 | – | – |
| 19 | – | – |
| 20 | Park Pilot (asystent parkowania);
Dźwignia zmiany biegów; Przełącznik ESP. |
10 |
| 21 | Jednostka sterująca kablem | 7,5 |
| 22 | Wolumetryczny czujnik alarmu;
Klakson. |
5 |
| 23 | Diagnoza;
Czujnik deszczu; Włącznik świateł. |
10 |
| 24 | – | 15 |
| 25 | Automatyczna skrzynia biegów
sprzęgła rozdzielczego. |
20 |
| 26 | Pompa próżniowa | 20 |
| 27 | Wejście RSE (ekran dachowy) | 10 |
| 28 | Silnik spryskiwacza szyby przedniej;
Sterownik przewodów. |
20 |
| 29 | – | – |
| 30 | Zapalniczka | 20 |
| 31 | – | – |
| 32 | – | – |
| 33 | Podgrzewacz | 40 |
| 34 | – | – |
| 35 | – | – |
| 36 | Zarządzanie silnikiem | 10 |
| 37 | Zarządzanie silnikiem | 10 |
| 38 | Zarządzanie silnikiem | 10 |
| 39 | Jednostka sterująca przyczepy
(sprzęgło). |
15 |
| 40 | Jednostka sterująca przyczepy
(kierunkowskazy, hamulce i lewa strona). |
20 |
| 41 | Jednostka sterująca przyczepy
(światło przeciwmgielne, światło cofania i prawa strona). |
20 |
| 42 | – | – |
| 43 | Wstępna instalacja przyczepy | 40 |
| 44 | Ogrzewanie tylnej szyby | 25 |
| 45 | Elektryczne szyby (przednie) | 30 |
| 46 | Tylne szyby elektryczne | 30 |
| 47 | Silnik
(sterownik paliwa, przekaźnik benzyny). |
15 |
| 48 | Wygodne sterowanie | 20 |
| 49 | Sterowanie ogrzewaniem | 40 |
| 50 | Podgrzewane siedzenia | 30 |
| 51 | Szyberdach | 20 |
| 52 | Spryskiwacze reflektorów | 20 |
| 53 | – | – |
| 54 | Taxi (zasilanie licznika) | 5 |
| 55 | – | – |
| 56 | Taxi (zasilanie taksometru) | 15 |
| 57 | – | – |
| 58 | Centralny zamek sterujący | 30 |
| Nr | Opis | Amp [A] |
| 1 | Wycieraczki | 30 |
| 2 | – | 5 |
| 3 | Jednostka sterująca kablem | 5 |
| 4 | ABS | 30 |
| 5 | Skrzynia biegów AQ | 15 |
| 6 | Tablica przyrządów;
Kolumna kierownicy. |
5 |
| 7 | Kluczyk zapłonu | 40 |
| 8 | Radio | 15 |
| 9 | NawigacjaTomtom | 5 |
| 10 | Zarządzanie silnikiem | 5 |
| Zarządzanie silnikiem | 10 | |
| 11 | – | – |
| 12 | Elektroniczna jednostka
kontrolująca |
10 |
| 13 | Zasilanie modułu wtrysku
benzyny. |
25 |
| Zasilanie modułu wtrysku
oleju napędowego. |
30 | |
| 14 | Cewka | 20 |
| 15 | Zarządzanie silnikiem | 5 |
| Przekaźnik pompy | 10 | |
| 16 | Właściwe oświetlenie | 40 |
| 17 | Klakson | 15 |
| 18 | – | – |
| 19 | Pusty | 30 |
| 20 | – | – |
| 21 | Sonda lambda | 15 |
| 22 | Pedał hamulca;
Czujnik prędkości. |
5 |
| 23 | Zarządzanie silnikiem | 5 |
| Zarządzanie silnikiem | 10 | |
| Zarządzanie silnikiem | 15 | |
| 24 | AKF;
Zawór skrzyni biegów, |
10 |
| 25 | Pompa ABS | 40 |
| 26 | Oświetlenie lewe | 40 |
| 27 | Zarządzanie silnikiem | 40 |
| Zarządzanie silnikiem | 50 | |
| 28 | – | – |
| 29 | Elektryczne szyby
(przód i tył). |
50 |
| Elektryczne szyby
(przednie). |
30 | |
| 30 | Kluczyk zapłonu | 40 |
| Nr | Opis | Amp [A] |
| B1 | Alternator <140 W. | 150 |
| Alternator> 140 W. | 200 | |
| C1 | Wspomaganie kierownicy | 80 |
| D1 | Zasilanie wielostanowiskowe „30”;
Wewnętrzna skrzynka bezpieczników; |
100 |
| E1 | Wentylator> 500 W. | 80 |
| Wentylator <500 W. | 50 | |
| F1 | PTC (dodatkowe ogrzewanie
elektryczne za pomocą powietrza). |
80 |
| G1 | PTC (dodatkowe ogrzewanie
elektryczne za pomocą powietrza). |
40 |
| H1 | Centralny zamek sterujący | – |
Brak komentarzy.