
Rok produkcji: 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010.
Znajduje się po prawej stronie schowka, za osłoną ochronną.
| Nr | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | Główne obwody zapłonowe przekaźnika 1 | |
| 2 | Pomocniczy przekaźnik obwodu zapłonu | |
| 3 | Główne obwody zapłonu przekaźnika 2 | |
| 4 | Przekaźnik podnośników szyb | |
| 5 | Bezpiecznik termiczny (centralny zamek) | |
| F1 | 20A | Odmgławiacz tylnej szyby |
| F2 | 10 A | Układ przeciwblokujący (ABS);
Światła hamowania. |
| F3 | 10 A | Lampy oświetlenia wewnętrznego;
Światła przeciwmgielne. |
| F4 | – | – |
| F5 | 10 A | Włącznik świateł i alarmu |
| F6 | 10 A | Klimatyzacja;
System antykradzieżowy; Antena audio; System kontroli automatycznej skrzyni biegów; Zegar; Złącze diagnostyczne; Immobilizer; Deska rozdzielcza; Centralny zamek zdalnego sterowania; Czujnik prędkości samochodu. |
| F7 | 10 A | System audio;
Antena audio. |
| F8 | 10 A | Podgrzewacz siedzenia |
| F9 | – | – |
| F10 | 10 A | Włącznik światła i alarmu |
| F11 | 10 A | Układ SRS (poduszka powietrzna);
Układ automatycznej skrzyni biegów; Układ ładowania; Światła do jazdy dziennej; Świeca żarowa usterki układu zarządzania silnikiem; Immobilizer; Tablica rozdzielcza; Licznik i wskaźniki; Światła cofania; Czujnik prędkości samochodu; Kierunkowskazy. |
| F12 | 10 A | Układ ABS;
Dźwiękowy sygnał ostrzegawczy / brzęczyk; Automatyczna skrzynia biegów; Złącze diagnostyczne; Światło do jazdy dziennej; Niskie reflektory; Światła drogowe; Elektryczne szyby; Złącznik rozgrzewania silnika; Ogrzewanie lusterek bocznych; Odmgławiacz tylnej szyby; Pilot centralnego zamka system. |
| F13 | 10 A | Dodatkowy zawór sterujący powietrzem biegu jałowego (niektóre modele);
Układ klimatyzacji; Przekaźnik wentylatora chłodzącego. |
| F14 | – | – |
| F15 | 15A | Ogrzewanie / klimatyzacja |
| F 16 | 15A | Ogrzewanie / klimatyzacja |
| F17 | 15A | Zapalniczka |
| F18 | 20A | Spryskiwacze reflektorów |
| F19 | 10 A | Podgrzewane ogrzewanie lusterek bocznych |
| F20 | 10 A | Światło do jazdy dziennej;
Elektroniczna jednostka sterująca silnika (sygnał startu). |
| F21 | 10 A | Układ sterowania silnikiem;
Immobilizer. |
| F22 | 15A | Układ sterowania silnikiem;
Przekaźnik pompy paliwa. |
| F23 | 15A | System zarządzania silnikiem (ZD30) |
| F24 | 10 A | Poduszka powietrzna |
| F25 | 10 A | Zarządzanie silnikiem |
| F26 | 20A | Wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej |
| F27 | 10 A | Ostrzeżenie dźwiękowe / brzęczyk;
Korektor reflektorów, przód / tył (lewy); Lewe oświetlenie tablicy rejestracyjnej; Podświetlenie przełączników. |
| F28 | 10 A | Wymiary przód / tył (po prawej);
Prawe oświetlenie tablicy rejestracyjnej. |
| F29 | – | – |
Skrzynka bezpieczników znajduje się w komorze silnika (po prawej stronie).
| Nr | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| FA | 80A / 100A | Rozdział mocy akumulatora (80A-benzyna, 100A-Diesel) |
| FB | 60A / 80A | Świece żarowe (silnik 60A-YD, 80A-z wyjątkiem silnika YD) |
| FC | 40A | Centralny zamek;
Elektryczne szyby. |
| FD | 30A | Silnik wentylatora chłodzącego |
| FE | – | – |
| FF | 40A | Stacyjka |
| FG | 30A | Układ przeciwblokujący (ABS) |
| FH | 30A | Układ przeciwblokujący (ABS) |
| FI | 30A | Przełącznik kombinowany, światła do jazdy dziennej |
| F31 | 10 A | System ładowania |
| F32 | 10 A | Klakson |
| F33 | 10 A | System zarządzania silnikiem;
Immobilizer (benzyna). |
| F34 | – | – |
| F35 | 10 A | System zarządzania silnikiem (Diesel) |
| F36 | 20A | System zarządzania silnikiem;
Immobilizer (Diesel). |
| F37 | 15A | Przełącznik kombinowany;
Światła do jazdy dziennej; Światła mijania / drogowe; Reflektory; Światło (-a) przeciwmgielne. |
| F38 | 15A | Przełącznik kombinowany;
Światła do jazdy dziennej; Światła mijania / drogowe; Reflektory. |
| F39 | 10 A | System nagłośnienia |
| F40 | 15A | Światła przeciwmgielne (niektóre modele) |
| Przekaźnik | ||
| 1 | Przekaźnik wentylatora chłodzącego | |
| 2 | Przekaźnik sprzęgła elektromagnetycznego sprężarki klimatyzacji | |
| 3 | Przekaźnik klaksonowy | |
| 4 | Przekaźnik blokady startu („P” / „N”) | |
| 5 | Przekaźnik układu sterowania silnikiem | |
Brak komentarzy.