Rok produkcji: 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021.
Bezpieczniki zapalniczki (gniazdo zasilania) w Iveco Daily VI to bezpiecznik F7 i F16 w skrzynce w komorze silnika.
Bezpieczniki i styczniki
Bezpiecznik / stycznik | Opis | Ampery [A] | Kolor |
---|---|---|---|
(F1) | Zawory elektromagnetyczne zawieszenia pneumatycznego ( 60 – 70 q ) | 40 | bursztynowy |
(F2) | Wentylator o mocy 8 KM | 40 | bursztynowy |
(F3) | WOM | 30 | Zielony |
(F4) | Układ hamulcowy (ESP) | 30 | Zielony |
(F5) | Jednostka sterująca ECAS i elektrozawory zawieszenia pneumatycznego | 40 | bursztynowy |
(F6) | Bezpieczniki zasilania (F61) (F62) (F66) | 40 | bursztynowy |
(F7) | Gniazdko elektryczne;
Zapalniczka; Podgrzewane siedzenia. |
40 | bursztynowy |
(F8) | Pompa paliwowa | 15 | Jasny niebieski |
(F9) | — | — | — |
(F10) | Podgrzewane lusterka zewnętrzne;
Podgrzewana szyba przednia. |
15 | Jasny niebieski |
(F11) | Główne obciążenia EDC z głównego przekaźnika | 15 | Jasny niebieski |
(F14) | Główny przekaźnik rozruchu silnika | 10 | czerwony |
(F15) | Pompa chłodzenia Bosch (do silników F1C Euro 5) | 10 | czerwony |
(F16) | Zapalniczka | 15 | Jasny niebieski |
(F17) | Obciążenia wtórne EDC z głównego przekaźnika | 10 | czerwony |
(F18) | Przystawka odbioru mocy i EM | 15 | Jasny niebieski |
(F19) | — | — | — |
(F20) | Przystawka odbioru mocy i EM | 15 | Jasny niebieski |
(F21) | — | — | — |
(F22) | Główne obciążenia EDC z głównego przekaźnika | 25 | biały |
(F23) | Wycieraczki | 30 | Zielony |
(F24) | Gniazdo zasilania | 20 | Żółty |
(F30) | Boczne lampy obrysowe/złącze do zabudowy | 5 | Beżowy |
(F60) | Ogrzewanie siedzenia | 20 | Zielony |
(F61) | Tylna blokada mechanizmu różnicowego | 30 | brązowy |
(F62) | Podgrzewane tylne szyby | 30 | Jasny niebieski |
(F63) | Sprężarka klimatyzacji;
Przedmuch; Jednostka sterująca ECAS. |
10 | czerwony |
(F64) | Mocznik (dla silników F1C Euro VI) | 15 | Beżowy |
(F65) | Mocznik (dla silników F1C Euro VI) | 20 | Żółty |
(F66) | Spryskiwacze reflektorów (wersje z mechaniczną skrzynią biegów) | 15 | Jasny niebieski |
(F66) | Wentylator chłodzenia oleju skrzyni biegów (wersje z automatyczną skrzynią biegów 8HP) | 20 | Czarny |
(F67) | Gniazdo przyczepy | 7,5 A | brązowy |
(F68) | Podgrzewana szyba przednia | 10 | czerwony |
(F69) | Podgrzewane lustra | 7,5 A | brązowy |
(F77) | Grzejnik (nie wersje VENDOR i VENDOR F1A) | 5 | Beżowy |
(F77) | Podgrzewane okno wychylne | 15 | Beżowy |
(F78) | Gniazdo przyczepy | 7,5 A | brązowy |
(F81) | — | — | — |
(F82) | Drugi zasilacz Body Computer | 70 | Beżowy |
(F83) | Wentylatory wewnętrzne kabiny | 40 | bursztynowy |
(F84) | Złącze Baruffaldi | 7,5 A | brązowy |
(F85) | Filtr paliwa i podgrzewacz filtra osadów | 25 | biały |
(F87) | Sterownik automatycznej skrzyni biegów 8HP;
Sterownik silnika; Czujnik podciśnienia (Start & Stop). |
5 | Beżowy |
(T02) | Pompa chłodząca Bosch;
Rozrusznik (Start & Stop). |
20 | Czarny |
(T03) | Boczne lampy obrysowe | 20 | Czarny |
(T05) | Złącze Baruffaldi | 20 | Czarny |
(T06) | — | — | — |
(T07) | Rozładowanie zasilania wyłącznika zapłonu | 50 A | Czarny |
(T08) | Pompa paliwowa | 20 | Czarny |
(T09) | Główny przekaźnik | 30 | czerwony |
(T10) | Zapobieganie rozruchowi silnika;
Sygnał +50 do systemu Start & Stop. |
30 | czerwony |
(T14) | Sprzęgło Baruffaldi (niska prędkość) | 30 | czerwony |
(T17) | Wycieraczka szyby przedniej 1. i 2. bieg | 10 – 20 A | Beżowy/Czarny |
(T19) | Wycieraczka szyby włączona | 10 – 20 A | Beżowy/Czarny |
(T20) | Diagnostyka EOBD | 20 | Czarny |
(T30) | Wentylatory wewnętrzne kabiny | 50 A | Czarny |
(T31) | Grzałka filtra paliwa | 30 | czerwony |
(T49) | Mocznik lub system Start & Stop | 20 | Czarny |
(T50) | Podgrzewana przednia szyba i lusterka | 20 | Czarny |
(T51) | Aktywacja sprężarki z klimatyzatora | 20 | Czarny |
(T52) | Podgrzewane tylne szyby | 30 | czerwony |
(T53) | Grzejnik (nie wersje VENDOR i VENDOR F1A) | 20 | Czarny |
(T53) | Podgrzewane okno wychylne | 20 | Czarny |
(T54) | Odcięcie akumulatora (przekaźnik bezpieczeństwa) | 10 – 20 A | Beżowy/Czarny |
(T55) | Odcięcie baterii (sygnalizacja aktywacji) | 10 – 20 A | Beżowy/Czarny |
(T56) | — | — | — |
(T64) | Spryskiwacze reflektorów (wersja manualna skrzynia biegów) | 20 | Czarny |
(T64) | Wentylator chłodzenia oleju skrzyni biegów (wersje z automatyczną skrzynią biegów 8HP) | 30 | czerwony |
(T65) | Wentylator automatycznej skrzyni biegów 8HP | 10 – 20 A | Beżowy/Czarny |
1 Bezpiecznik E (FE) Dodatni +30 dla centralki SCM 150
2 Bezpiecznik F (FF) Dodatni +30 dla instalatorów wyposażenia 30 3 Bezpiecznik G (FG) Dodatni +30 dla instalatorów wyposażenia 30
4 (4×2) Bezpiecznik H (FH) Dodatni +30 dla centralki wstępnego nagrzewania 60 4 (CNG) Wolny
5 (4×2) Bezpiecznik I (FI) Dodatni +30 dla układu mocznika 30 5 (CNG) Wolny
6 Bezpiecznik L (FL) Dodatni +30 dla rezystora wstępnego nagrzewania 100 7 Bezpiecznik M (FM) Dodatni +30 dla centralki ABS 40
8 Bezpiecznik N (FN) Dodatni +30 dla centralki zwalniacza Telma 150 8 (4×4) Wolny
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.