Rok produkcji: 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012.
Bezpiecznik zapalniczki (gniazdo zasilania) w Renault Modus to bezpiecznik F9 w skrzynce bezpiecznikowej


| Numer | Ampery [A] | Opis |
| F1 | 30 | UCH |
| F2 | 15 | Tablica przyrządów;
Jednostka sterująca klimatyzacją; Skrzynka bezpieczników i przekaźników. |
| F3 | – | – |
| F4 | 15 | Główny klakson elektromagnetyczny;
Gniazdo diagnostyczne; Monitor kontrolny szkoły jazdy. |
| F5 | 7,5 | UCH |
| F6 | 25 | Silnik podnośnika szyby kierowcy;
Sterowanie blokadą przed dziećmi. |
| F7 | 25 | Podwójne elektryczne sterowanie
szybą przednią kierowcy. |
| F8 | 10 | Komputer ABS;
elektroniczny program stabilności Czujnik klastra. |
| F9 | 10 | Zapalniczka z pierwszego rzędu |
| F10 | 20 | Zespół wentylatora przedziału pasażerskiego 1 |
| F11 | 20 | Zespół wentylatora przedziału pasażerskiego 1 |
| F12 | 15 | Sterownik klimatyzacji;
Panel klimatyzacji; Radio; Sterowanie na kierownicy; Centrala radiotelefoniczna; Dwukierunkowa pompa spryskiwacza; Tablica bezpieczników zasilania; bezpiecznik i skrzynka przekaźników 2; Podgrzewany fotel kierowcy; Podgrzewany fotel pasażera; Syrena alarmowa z własnym zasilaniem. |
| F13 | 10 | Bezpiecznik przedziału pasażerskiego i
skrzynka przekaźników 2; Wyłącznik hamulca. |
| F14 | – | – |
| F15 | 20 | Silnik wycieraczki tylnej szyby |
| F 16 | 7,5 | Lusterko zewnętrzne kierowcy;
Lusterko boczne pasażera. |
| F17 | 30 | UCH |
| F18 | 15 | UCH;
Immobilizer silnika. |
| F19 | 5 | Czujnik deszczu i światła;
Czujnik wentylatora kabiny. |
| F20 | 10 | Wyłącznik odbiornika;
Tablica przyrządów; Radio; Centralka radiotelefoniczna; Elektryczny włącznik lusterka zewnętrznego; Syrena alarmowa z własnym zasilaniem; System monitorowania ciśnienia; Jednostka centralna pneumatyczna; |
| DIODA | ||
| F21 | – | Kontrola blokady przed dziećmi |
| PRZEKAŹNIK | ||
| A | 50 | +Kanał akcesoriów |
Jednostka ta jest przymocowana do poprzecznicy tablicy rozdzielczej pod poduszką powietrzną pasażera.

| Numer | Ampery [A] | Opis |
| Karta bezpieczników i przekaźników (rząd 3) | ||
| F1 | 20 | Zasilanie przekaźnika ryglowania drzwi kierowcy i pasażera
(przekaźnik A na płycie 1531, rząd 2) w wersji z kierownicą po prawej stronie |
| F2 | 20 | Podgrzewany fotel kierowcy;
Podgrzewany fotel pasażera. |
| F3 | 15 | Jednostka centralna szyberdachu |
| F4 | 25 | Podwójny przekaźnik zasilania elektrycznego
sterowania tylną szybą kierowcy (przekaźnik A na płycie 1531 rząd 1). |
| F5 | – | – |
| F6 | – | – |
| Przekaźnik | ||
| A | – | – |
| Karta przekaźników (rząd 2) | ||
| A | 20 | Centralny zamek drzwi kierowcy i pasażera
(w wersji z kierownicą po prawej stronie). |
| B | 20 | Światła stopu |
| C | – | – |
| D | – | – |
| Płyta przekaźnika (rząd 1) | ||
| A | 50 | Podwójne elektryczne sterowanie tylną szybą kierowcy |
| B | 50 | Sterowanie elektrycznie sterowaną szybą tylną po lewej i prawej stronie kierowcy |
Jednostka ta znajduje się pod deską rozdzielczą po lewej stronie zespołu wentylatora kabiny.

| Numer | Ampery [A] | Opis |
| 1067 | 35 | Dodatkowa nagrzewnica 1 |
| 1068 | 50 | Tablica przyrządów;
Jednostka sterująca klimatyzacją; Skrzynka bezpieczników i przekaźników. |
| 1069 | 50 | Dodatkowa nagrzewnica 3 (wersja 1500 W) |
Jednostka ta znajduje się w komorze silnika, za lewym reflektorem.

| Numer | Ampery [A] | Opis |
| 100 | 25 | Komputer ABS lub ESP |
| 101 | – | – |
| 102 | 10 | Światła drogowe prawe |
| 103 | 10 | Światła drogowe z lewej strony |
| 104 | 10 | Światło boczne prawe;
Światło tylne prawe; Sterowanie ogrzewaniem fotela z prawej strony; Przycisk włączania/wyłączania elektronicznego programu stabilizacji toru jazdy; Elektryczne sterowanie szybą tylną prawą; Panel sterowania klimatyzacją; Sterownik klimatyzacji; Wyłącznik centralnego zamka drzwi; Zmieniarka CD; Włączanie/wyłączanie ogranicznika prędkości. |
| 105 | 10 | Lewe światło boczne;
Tylne lewe światło; Lewe sterowanie ogrzewaniem siedzenia; Prawe oświetlenie tablicy rejestracyjnej; Lewe oświetlenie tablicy rejestracyjnej; Pierwszy rząd zapalniczki; Regulacja wysokości reflektorów; Tylne lewe elektryczne sterowanie szybą; Radio; Wyświetlacz dźwigni zmiany biegów; Kontrola trakcji. |
| 106 | 15 | Sterowanie schematem zmiany biegów;
UPC; Przekaźnik nagrzewnicy pomocniczej; Gniazdo diagnostyczne wspomagania kierownicy; Wyświetlacza dźwigni zmiany biegów; Zestaw głośnomówiący; Jednostka centralna radiotelefonu; Sterowanie monitorem szkoły jazdy; Monitor ciśnienia w oponach; Żarówki wyładowcze jednostki centralnej |
| 107 | 20 | Silnik wycieraczek szyby przedniej |
| 108 | 15 | Silnik regulacji prawego reflektora |
| 109 | 15 | Silnik regulacji lewego lewego reflektora |
| 300 | 10 | Sprzęgło sprężarki klimatyzacji |
| 301 | – | – |
| 302 | 25 | Elektrozawór rozrusznika |
| 303 | 20 | +Chronione automatyczne zasilanie akumulatora
komputera sprzęgła |
| 304 | – | – |
| 305 | 15 | Ogrzewana tylna szyba |
| 306 | 15 | Przekaźnik zasilania spryskiwaczy reflektorów
(przekaźniki A i B na pokładzie 777) |
| 307 | 5 | +Komputer automatycznej skrzyni biegów
po zasileniu zapłonu. |
| 308 | – | – |
| 309 | 10 | Światła cofania |
| 310 | 20 | Zasilanie cewek zapłonowych |
| 311 | 20 | +Zabezpieczone zasilanie akumulatora
komputera wtryskowego |
| 312 | 10 | +Poduszka powietrzna i napinacz
po zasilaniu zapłonu. |
| 313 | 10 | +Komputer wtryskowy po zasileniu zapłonu |
| 314 | 20 | Światła przeciwmgielne przednie lewe i prawe |
| Przekaźnik | ||
| 1 | – | Ogrzewana tylna szyba |
| 2 | – | Blokada wtrysku |
| 3 | – | Światła mijania |
| 4 | – | Reflektory przednie |
| 5 | – | Rozrusznik |
| 6 | – | – |
| 7 | – | Wentylator chłodzący silnik z dużą prędkością |
| 8 | – | Wentylator chłodzący silnik z niską prędkością |
| 9 | – | + Po zasilaniu zapłonowym |
To urządzenie znajduje się na dodatnim biegunie akumulatora.

| Numer | Ampery [A] | Opis |
| Główny bezpiecznik (znak 1) | ||
| – | 350 | Wejścia bezpiecznikowe F2 do F8 zasilają tablicę
bezpieczników zasilacza; Rozrusznik; Alternator; Zasilanie bezpieczników oznaczonych 2 i 3 na zabezpieczonej jednostce akumulatorowej |
| Bezpiecznik oznaczony 2 (złącze NIEBIESKIE) | ||
| A | 70 | Wejścia bezpiecznikowe F17 i F18 zasilają bezpiecznik i
moduł przekaźnika w przedziale pasażerskim; UPC. |
| B | 60 | Elektryczny wspomagany układ kierowniczy |
| Bezpiecznik oznaczony 3 (ZIELONE złącze) | ||
| A | 70 | Wejścia bezpiecznikowe F1, F3, F5 zasilania i
przekaźniki akcesoriów na module bezpieczników i przekaźników w kabinie pasażerskiej. |
| B | 60 | UPC |
To urządzenie znajduje się z przodu szuflady baterii. Alokacja bezpieczników i przekaźników (zgodnie z poziomem wyposażenia).

| Numer | Ampery [A] | Opis |
| F1 | 30 | Przekaźnik zasilania jednostki centralnej wtrysku
na silniku K9K lub 764 (przekaźnik R5 na opcjonalnej jednostce przekaźnikowej) |
| F2 | 30 | Elektryczny przekaźnik pompy sekwencyjnej skrzyni
biegów w silniku D4F z sekwencyjną skrzynią biegów; Ogrzewanie wstępne w silnikach K9K. |
| F3 | 30 | Zespół wentylatorów klimatyzacji i chłodnicy w
silnikach K9K i D4F z sekwencyjną skrzynią biegów. |
| F4 | 30 | Zespół wentylatora klimatyzacji i chłodnicy w silnikach
K4M/K4J/D4F z manualną skrzynią biegów; Elektryczny przekaźnik pompy sekwencyjnej skrzyni biegów w silnikach K9K z sekwencyjną skrzynią biegów. |
| F5 | 50 | Zasilanie wejściowe bezpiecznika F12 –
bezpieczniki F1, F2, F3, F4 zasilanie wejściowe bezpieczników przedziału pasażerskiego i skrzynki przekaźników 2. |
| F6 | 80 | Dodatkowa nagrzewnica przedziału pasażerskiego |
| F7 | 60 | Dodatkowa nagrzewnica przedziału pasażerskiego |
| F8 | 50 | Komputer ABS |
| F9 | – | – |
| F10 | – | – |
| F11 | – | – |
| F12 | 10 | Przekaźnik zasilania reflektorów lewych
w wersji z żarówką wyładowczą. |
| Przekaźnik | ||
| ZA | 20 | Pompa spryskiwaczy reflektorów |
| b | 20 | Przekaźnik pompy spryskiwacza reflektorów |
| do | 20 | Reflektory lewe w wersji z żarówką wyładowczą |
To urządzenie jest przymocowane z przodu szuflady akumulatora, po stronie silnika.

| Nr | Ampery [A] | Opis |
| R1 | – | – |
| R2 | – | – |
| R3 | – | – |
| R4 | 50 | Elektryczna pompa z przekładnią sekwencyjną |
| R5 | 50 | Jednostka centralna wtrysku na silniku K9K 764 |
Brak komentarzy.