Rok produkcji: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003.
Bezpiecznik zapalniczki (gniazdo zasilania) w Renault Master (1997-2003) to bezpiecznik F2 i F11 w skrzynce bezpiecznikowej w przedziale pasażerskim.
Nr | Ampery [A] | Opis |
F1 | 5 | Komputer wtryskowy + zasilanie po zapłonie;
Przekaźnik rozrusznika; Komputer skrzyni biegów; Przekaźnik po zapłonie 1; Gniazdo diagnostyczne. |
F2 | 10 | Zasilanie modułu zespolonego w kabinie;
Zapalniczka w pierwszym rzędzie; Blokada drzwi; Ogrzewana tylna szyba; Regulator prędkości biegu jałowego; Przekaźnik tylnych świateł przeciwmgielnych; Światło wybieraka biegów; Panel sterowania klimatyzacją; Tempomat; Wyłącznik tempomatu; Zmienne tłumienie; Regulacja reflektorów; Podgrzewana szyba przednia; Komputer z czujnikiem zbliżeniowym parkowania; Kontrola jazdy; Kontrola obciążenia skrzyni biegów; Komputer sterowania zawieszeniem. |
F3 | 30 | Przełącznik spryskiwacza/wycieraczki – zespolony |
F4 | 15 | Tablica przyrządów;
Napinacz i komputer poduszki powietrznej; Tachograf. |
F5 | 15 | Włącznik hamulca;
Alternator; Włącznik świateł cofania; Przekaźnik światła cofania. |
F6 | 15 | Przełącznik spryskiwacza/wycieraczki;
Silnik wycieraczek szyby przedniej. |
F7 | 5 | ABS;
Czujnik prędkości pojazdu. |
F8 | 15 | Przekaźnik sterowania klimatyzacją;
Przekaźnik nagrzewnicy oleju napędowego; Tablica bezpieczników silnika (pozycja B ścieżka 4, do dodatkowych adaptacji na przewodzie rewersyjnym (bus 16-miejscowy)). |
F9 | 10 | Radio;
Wyświetlacz wielofunkcyjny; Interfejs komunikacyjny telefonu samochodowego; Centralna jednostka komunikacyjna. |
F10 | 30 | Panel sterowania klimatyzacją |
F11 | 10 | Zapalniczka |
F12 | 15 | Gniazdo akcesoriów |
F13 | 5 | Komputer wtryskowy;
Listwa rewersyjna do dodatkowych adaptacji (autobus 16-osobowy). |
F14 | 5 | Światło pozycyjne lewe;
Światło tylne lewe; Wyświetlacz wielofunkcyjny; Centralna jednostka komunikacyjna. |
F15 | 5 | Światło pozycyjne prawe;
Światło tylne prawe; Oświetlenie tablicy rejestracyjnej prawej; Przyłącze przyczepy kempingowej; Tachograf; Tablica przyrządów. |
F16 | 10 | Światło mijania lewe;
Regulacja ustawienia reflektorów; Tablica przyrządów. |
F17 | 10 | Światła mijania prawe |
F18 | 10 | Światło drogowe lewe;
Tablica przyrządów. |
F19 | 10 | Światło drogowe prawe |
F20 | 10 | Przekaźnik tylnych świateł przeciwmgielnych;
Podłączenie przyczepy kempingowej. |
F21 | 15 | Klakson |
F22 | 5 | Podgrzewane lusterka boczne |
F23 | 20 | Podgrzewany prawy panel tylny |
F24 | 20 | Podgrzewany lewy panel tylny |
F25 | 10 | Bus 16-osobowy:
Elektryczny zamek drzwi przednich |
F26 | 15 | Bus 16-osobowy:
Elektryczny zamek tylnych prawych drzwi |
F27 | 5 | oprócz busa 16-osobowego:
Sterowany komputer zawieszenia |
F28 | 15 | Tachograf;
Tablica przyrządów; Syrena alarmowa; Gniazdo diagnostyczne; Czujnik alarmu. |
F29 | 10 | Radio;
Wyświetlacz wielofunkcyjny; Interfejs komunikacyjny telefonu samochodowego; Centralna jednostka komunikacyjna. |
F30 | – | – |
F31 | 5 | Czujnik uderzenia;
UCH. |
F32 | 15 | Podgrzewane fotele przednie;
Elektryczne sterowanie lusterkami bocznymi. |
F33 | 20 | Sterowanie podnośnikiem szyby pasażera
z przodu na kierownicy; Sterowanie podnośnikiem szyby pasażera. |
F34 | 20 | Elektryczny wyłącznik czasowy |
F35 | 20 | Przekaźnik nagrzewnicy oleju napędowego |
F36 | 15 | oprócz busa 16-osobowego:
Światła; awaryjne busa 16-osobowy: Światła ostrzegawcze; Tachograf; Tablica przyrządów; Syrena alarmowa; Gniazdo diagnostyczne; Czujnik alarmu. |
F37 | 30 | Kontrola drzwi |
F38 | 30 | Magistrala busa 16-osobowego:
Odcięcie odbiornika (zasilanie bezpiecznika F36) |
F39 | 30 | Odcięcie odbiornika
(zasilanie do bezpieczników F27, F28, F29 i F31). |
Moduły te są zamontowane na tablicy przekaźników przedziału pasażerskiego, na lewym pasie deski rozdzielczej.
Nr | Ampery [A] | Opis |
F1 | 25 | Bus 9-osobowy:
+Zasilanie bateryjne przed wyłączeniem mocy grzewczej z akumulatora. |
F2 | – | Bus 9-osobowy:
Nieużywany |
F3 | 25 | Szyna busa 9-osobowego:
Przekaźnik skraplacza |
F4 | 5 | Autobus 9-miejscowy:
+Zasilanie bateryjne przed kontrolą ogrzewania w przypadku odłączenia akumulatora |
Przekaźnik | ||
A | + Po zapłonie 1 | |
B | – | |
C | Prędkość zespołu wentylatora
przedziału pasażerskiego 4. |
|
D | Niezależne odcięcie ogrzewania | |
E | Podgrzewana tylna szyba i lusterka boczne | |
R1 | Bus 9-osobowy:
Klimatyzacja + zasilanie po zapłonie |
|
R2 | Bus 9-osobowy:
Skraplacz |
|
720 | Wyłączenie klimatyzacji | |
731 | Podgrzewana szyba przednia |
Moduły te są zamontowane na tablicy przekaźników przedziału pasażerskiego, na lewym pasie deski rozdzielczej.
Nr | Amp [A] | Opis |
Moduł 1 (M1) | ||
F1 | 15 | Przekaźnik skraplacza |
F2 | 25 | +Po zapłonie przekaźnik 2 |
F3 | 30 | Elektryczne zasilanie drzwi po odcięciu akumulatora |
F4 | – | – |
Moduł 2 (M2) | ||
F1 | 15 | Przekaźnik odłączający akumulator |
F2 | 5 | +Zasilanie z akumulatora przed kontrolą ogrzewania
w przypadku odcięcia akumulatora. |
F3 | 25 | +Zasilanie z akumulatora przed wyłączeniem
mocy grzewczej z akumulatora. |
F4 | 15 | Sygnalizacja lampki operacyjnej i wnęki na nogi+
zasilanie z akumulatora po odłączeniu akumulatora. |
Moduł 3 (M3) | ||
F1 | 10 | + Zasilanie przekaźnika zapłonu 2 (299-752);
Drzwi elektryczne; Oświetlenie pasażera; Centralny zamek drzwi. |
F2 | 5 | Zatrzymanie awaryjne |
F3 | 5 | Zamki tylnych drzwi + po zapłonie |
F4 | – | – |
Przekaźnik | ||
720 | Wyłączenie klimatyzacji | |
Górny rząd | ||
A | + Po zapłonie 1 | |
B | Światła przeciwmgielne | |
C | Prędkość zespołu wentylatora przedziału pasażerskiego 4 | |
D | Niezależne odcięcie ogrzewania | |
E | Podgrzewana tylna szyba i lusterka boczne | |
Dolny rząd | ||
A | Wyłączenie akumulatora | |
B | Blokada odłączenia akumulatora | |
C | + Po zapłonie 2 | |
D | Parownik | |
E | Skraplacz |
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.