Rok produkcji: 2014, 2015, 2016.
Bezpiecznik zapalniczki (gniazdo zasilania) w Kii Sportage (2014-2016) to bezpiecznik POWER OUTLET 2 w skrzynce bezpiecznikowej.
Nazwa(ang.) | Amp [A] | Opis |
POWER
CONNECTOR |
20 | Audio |
7,5 | Odbiornik RF | |
A/BAG | 15 | Moduł sterujący SRS;
Czujnik wykrywania pasażerów; Lampka ostrzegawcza; Lampa SBR. |
S/HEATER
FRT |
15 | Przełącznik podgrzewania
siedzenia kierowcy/pasażera |
S/HEATER
RR |
15 | Podgrzewacz tylnego siedzenia LH/RH |
A/CON | 7,5 | Moduł sterujący klimatyzacji (automatyczny) |
HTD
MIRR |
7,5 | Moduł sterujący klimatyzacji;
Zasilanie lusterka zewnętrznego kierowcy /pasażera |
CLUSTER | 10 | Przełącznik podgrzewania siedzenia
kierowcy/pasażera; Moduł sterujący CCS kierowcy; Zestaw wskaźników; Moduł monitorowania ciśnienia w oponach; Audio; Alternator; BCM, Moduł sterujący klimatyzacji; Lampka kontrolna i lampa SBR |
IG2 A | 10 | BCM;
Moduł sterujący Smart Key; Moduł sterujący IPS (IG2). |
WIPPER
RR |
15 | Silnik wycieraczki tylnej szyby;
Włącznik wielofunkcyjny (wycieraczka); Moduł przekaźnika ICM (przekaźnik wycieraczki tylnej). |
IG2 B | 10 | Jonizator klastrów;
Moduł sterujący klimatyzacji; Czujnik deszczu; Silnik szyberdachu; Elektrochromowe lusterko; Skrzynka bezpieczników i przekaźników E/R (przekaźnik dmuchawy). |
POWER
OUTLET 2 |
20 | Tylne gniazdo zasilania;
Przednie gniazdo zasilania LH; Przednia zapalniczka. |
A / BAG IND | 10 | Zestaw wskaźników poduszek bez. |
SMART
KEY 2 |
10 | Moduł Smart Key Control |
WIPER
FRT |
25 | Silnik wycieraczek przednich;
Włącznik wielofunkcyjny (wycieraczka); Skrzynka bezpieczników i przekaźników E/R (przekaźnik wycieraczek przednich (niski), przekaźnik wycieraczek (czujnik deszczu)). |
POWER
OUTLET 1 |
15 | Przednie gniazdo zasilania RH |
SMART
KEY 1 |
10 | BCM;
Moduł sterujący Smart Key. |
ACC | 10 | Audio, wzmacniacz;
Moduł sterujący szyberdachu; Włącznik zewnętrznego lusterka zewnętrznego. |
START | 10 | Przekaźnik alarmu antywłamaniowego
(z alarmem antywłamaniowym); Skrzynka bezpieczników i przekaźników E/R (przekaźnik startowy: bez alarmu przeciwwłamaniowego i klucza inteligentnego), Moduł sterujący klucza inteligentnego (bez alarmu przeciwwłamaniowego i klucza inteligentnego). |
MODULE
IG1 |
10 | Moduł sterujący EPS;
Dźwignia zmiany biegów ATM ILL.; 4WD ECM; Włącznik świateł stopu; Moduł sterujący IPS (IG1). |
UH_BOX | 20 | Skrzynka bezpieczników i przekaźników E/R
(ECU 2 7,5 A, ABS 7,5 A, TCU 2 7,5 A) |
ROOM LP | 10 | BCM;
Lampa mapy; Lampa pokojowa; Lampka toaletowa kierowcy/pasażera; Lusterko elektrochromowe; Lampa bagażowa; kluczyk zapłonowy ILL. ; Przełącznik ostrzegawczy drzwi; Moduł monitorowania ciśnienia w oponach; Zestaw wskaźników (MCU, IND.); Moduł sterujący klimatyzacji; Moduł sterujący IPS (B +). |
PDM B | 10 | Przełącznik przycisku Start/Stop;
Uchwyt FOB; Moduł sterujący Smart Key. |
DR LOCK | 15 | Przekaźnik blokady drzwi;
Przekaźnik odblokowania drzwi; Przekaźnik tylnej klapy; Moduł przekaźnika ICM (przekaźnik odblokowujący dwa obroty). |
HAZARD | 15 | BCM |
FOG LP RR | 10 | – |
PDM A | 25 | Moduł Smart Key Control |
ATM
K/LOCK |
7,5 | Dźwignia zmiany biegów ATM;
Elektromagnes klucza. |
CORNERING
LAMP |
10 | – |
SEAT VENT | 15 | Podgrzewacz siedzenia kierowcy CCS |
P/WDW RH | 25 | Przełącznik główny podnośnika szyby;
Przełącznik podnośnika szyby pasażera; Przełącznik podnośnika szyby tylnej prawy. |
P/WDW LH | 25 | Przełącznik podnośnika szyby tylnej LH;
Główny przełącznik podnośnika szyb. |
SAFETY
POWER WINDOW |
20 | Moduł sterowanego elektrycznie
okna bezpieczeństwa kierowcy |
P / SEAT
(DRV) |
20 | Przełącznik ręczny siedzenia kierowcy |
MODULE B+ | 10 | Złącze wielofunkcyjne kontroli;
Złącze łącza danych; Przełącznik CCS kierowcy; Brzęczyk asystenta parkowania z tyłu. |
SUNROOF | 15 | Silnik szyberdachu;
Moduł sterujący szyberdachu |
AMP | 25 | Wzmacniacz |
HTD_STRG | 15 | Ogrzewana kierownica |
Nazwa (ang.) | Amp [A] | Opis | |
MULTI FUSE | MDPS | 80 | Moduł sterujący EPS |
B + 1 | 60 | Skrzynka przyłączeniowa I/P
(PDM A 25A, DR LOCK 15A, HAZARD 15A, IPS 4 ~ 7) |
|
ABS 2 | 40 | Moduł ESC | |
EMS | 40 | EMS Box
(TCU 1 15A, ECU 30A, A/CON 10A, F/PUMP 15A). |
|
ABS 1 | 40 | Moduł ESC | |
BLOWER | 40 | Przekaźnik dmuchawy | |
B + 3 | 60 | Skrzynka przyłączeniowa I/P
(P/SEAT (DRV) 20A, PDM B 10A, ATM K/LOCK 7,5A, SEAT VENT 15A); Złącze zasilania (AUDIO 20A, RF_ANT 7,5A), POKÓJ LP 10A) |
|
B + 2 | 60 | Skrzynka przyłączeniowa I/P
(przekaźnik podnośnika szyby, SUNROOF 15A, AMP 25A, MODUŁ B + 10A, IPS 0 ~ 3, IPS 8 ~ 10) |
|
FUSE | C/FAN
(silnik MPI) |
40 | Przekaźnik wentylatora chłodzącego (wysoki);
Przekaźnik wentylatora chłodzącego (niski). |
C/FAN
(silnik T-GDI) |
50 | Przekaźnik wentylatora chłodzącego (wysoki);
Przekaźnik wentylatora chłodzącego (niski) |
|
RR HTD | 40 | Przekaźnik tylnego odmgławiacza | |
IG 1 | 30 | Skrzynka przekaźnikowa PDM
(przekaźnik IGN1 / ACC: z kluczykiem inteligentnym); Stacyjka (bez kluczyka inteligentnego) |
|
IG 2 | 40 | Skrzynka przekaźnikowa PDM
(przekaźnik IGN2: z kluczykiem inteligentnym); Stacyjka (bez kluczyka inteligentnego). |
|
HORN | 15 | Przekaźnik klaksonu | |
DEICER | 15 | Przekaźnik odszraniacza przedniej wycieraczki | |
STOP LP | 10 | Przełącznik lampy stop;
Moduł sterujący inteligentnego klucza; Moduł przekaźnika ICM (przekaźnik DBC). |
|
4WD | 20 | 4WD ECM | |
AMS | 10 | Czujnik akumulatora | |
TCU 2 (silnik MPI) | 7,5 | Przełącznik zakresu skrzyni biegów | |
TCU 2 (silnik T-GDI) | 7,5 | Przełącznik zakresu skrzyni biegów;
Przełącznik próżniowy; Przekaźnik pompy próżniowej. |
|
ABS | 7,5 | Moduł ESC;
Moduł przekaźnika ICM (przekaźnik DBC); Przełącznik wielofunkcyjny. |
|
ECU 2 | 7,5 | Przekaźnik P / N ATM, PCM;
Przełącznik wielofunkcyjny (zdalne sterowanie). |
|
V_PUMP (silnik T-GDI) | 20 | Przekaźnik pompy próżniowej |
Nazwa (ang.) | Amp[A] | Opis |
F / PUMP | 15 | Przekaźnik pompy paliwa |
SENSOR 4 | 15 | Przekaźnik pompy paliwa;
PCM; Sonda lambda (góra)/(dół); Skrzynka bezpieczników i przekaźników E/R (przekaźnik wentylatora chłodzącego ). |
SENSOR 3 | 10 | Przekaźnik A/CON;
Wtryskiwacz # 1 ~ # 4. |
SENSOR 2 | 10 | – |
TCU 1 | 15 | PCM |
A / CON | 10 | Przekaźnik A / CON |
SENSOR 1 (silnik MPI) | 10 | Moduł immobilizera;
Czujnik położenia wału korbowego; Czujnik położenia wałka rozrządu # 1 / # 2; Zawór sterujący olejem # 1 / # 2; Elektromagnetyczny zawór sterujący opróżniania kanistra; Zawór elektromagnetyczny o zmiennym wlocie; Zawór zamykający kanister. |
SENSOR 1 (silnik T-GDI) | 10 | Moduł immobilizera;
Czujnik położenia wału korbowego; Czujnik położenia wałka rozrządu # 1 / # 2; Zawór sterujący olejem # 1 / # 2; Elektromagnetyczny zawór sterujący opróżniania kanistra; Zawór elektromagnetyczny o zmiennym wlocie; Zawór zamknięcia kanistra; RCV. |
ECU 1 | 20 | Cewka zapłonowa # 1 ~ # 4;
Skraplacz. |
ECU | 30 | Przekaźnik kontroli silnika |
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.