Rok produkcji: 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017.
Bezpiecznik zapalniczki (gniazdo zasilania) w Mercedesie Klasa C W203 (2000-2007) to bezpiecznik 9 w skrzynce bezpiecznikowej w komorze slinka.
| Numer | [A] | Opis |
| 1 | 25 | Elektroniczna jednostka sterująca programem stabilności Elektroniczna jednostka sterująca premium programu stabilizacji toru jazdy Silnik dmuchawy Regulator dmuchawy |
| 2 | 30 | Sterownik lewych drzwi przednich |
| 3 | 30 | Sterownik prawych drzwi przednich |
| 4 | 20 | Obowiązuje z silnikiem 157: Jednostka sterująca układu paliwowego |
| 5 | 7,5 | Zestaw wskaźników Tylna jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźnika Przełącznik świateł zewnętrznych |
| 6 | 10 | Dotyczy silnika wysokoprężnego: jednostka sterująca CDI |
| Dotyczy silnika benzynowego: jednostka sterująca ME-SFI | ||
| 7 | 20 | Przekaźnik 50 rozrusznika |
| 8 | 7,5 | Dodatkowa jednostka sterująca systemu przytrzymującego |
| 9 | 15 | Gniazdo konsoli środkowej |
| 10 | 30 | Silnik wycieraczek |
| 30 | Przełączane przez przekaźnik ogrzewania pozycji postojowej wycieraczek: Ogrzewanie pozycji postojowej wycieraczek | |
| 11 | 7,5 | Wyświetlacz Audio / COMAND Panel sterowania Audio / COMAND |
| 12 | 7,5 | Automatyczna klimatyzacja i jednostka sterująca Panel sterowania górnego panelu sterowania Przycisk trybu automatycznej skrzyni biegów Grupa przycisków zawieszenia |
| 13 | 7,5 | Moduł sterujący modułu rurki kierownicy Kamera wielofunkcyjna Kamera wielofunkcyjna stereo |
| 14 | 7,5 | Elektroniczna jednostka sterująca programem stabilności Elektroniczna jednostka sterująca premium programem stabilności |
| 15 | 7,5 | Dodatkowa jednostka sterująca systemu przytrzymującego |
| 16 | 5 | Obowiązuje z silnikiem 157: INTERFEJS DIRECT SELECT |
| 17 | 30 | Elektryczny dach uchylno-przesuwny ze szkła: Panel sterowania z panelem sterowania |
| 18 | 7,5 | Zegar analogowy Przekaźnik rezerwowy |
| 19 | 20 | Elektroniczna jednostka sterująca blokadą zapłonu |
| 20 | 40 | Elektroniczna jednostka sterująca programem stabilności Elektroniczna jednostka sterująca premium programem stabilności |
| 21 | 7,5 | Wyłącznik świateł hamowania Włącznik lampki w schowku na rękawiczki Rozpoznawanie zajętości przedniego siedzenia pasażera i jednostka sterująca systemu wykrywania masy ACSR (WSS) |
| 22 | 15 | Silnik wentylatora do silnika spalinowego i klimatyzacji ze zintegrowanym sterowaniem Dotyczy silnika wysokoprężnego: jednostka sterująca CDI Tuleja łącząca, obwód 87 Dotyczy silnika benzynowego: jednostka sterująca ME-SFI Tuleja łącząca, obwód 87 M2e Obowiązuje z silnikiem 276: siłownik żaluzji chłodnicy |
| 23 | 20 | Obowiązuje dla silnika benzynowego: tuleja złącza, obwód 87 M1i Dotyczy silnika wysokoprężnego: jednostka sterująca CDI Tuleja złącza, obwód 87 |
| 24 | 15 | Obowiązuje dla silnika wysokoprężnego: tuleja złącza, obwód 87 Dotyczy silnika 157, 276, 278: tuleja złącza, obwód 87 M1e |
| 25 | 15 | Obowiązuje dla silnika wysokoprężnego: czujnik tlenu przed katalizatorem |
| Dotyczy silnika benzynowego: jednostka sterująca ME-SFI | ||
| 26 | 20 | Radio Radio z systemem autopilota Jednostka sterująca COMAND |
| 27 | 7,5 | Dotyczy silnika benzynowego: jednostka sterująca ME-SFI |
| 7,5 | Dotyczy silnika wysokoprężnego: sterownik CDI Elektroniczna jednostka sterująca blokadą zapłonu |
|
| 28 | 7,5 | Zestaw wskaźników |
| 29 | 10 | Zespół prawego przedniego światła |
| 30 | 10 | Zespół lewego przedniego światła |
| 31A | 15 | Przełączane przez przekaźnik klaksonów: Lewy klakson Prawy klakson |
| 31B | 15 | Przełączane przez przekaźnik klaksonów: Lewy klakson Prawy klakson |
| 32 | – | Przekaźnik wtrysku wtórnego powietrza |
| 33 | 10 | W pełni zintegrowany sterownik kontroli skrzyni biegów |
| 34 | 7,5 | Jednostka sterująca układu paliwowego |
| 35 | – | – |
| 36 | 7,5 | Jednostka sterująca wspomagania widoku nocnego Jednostka sterująca DISTRONIC |
| Przekaźnik |
||
| jot | Przekaźnik 15 obwodu | |
| K. | Przekaźnik zacisku 15R | |
| L | Przekaźnik ogrzewania postojowego wycieraczek | |
| M | Przekaźnik 50 rozrusznika | |
| N | Obwód silnika 87 Przekaźnik | |
| O | Przekaźnik klaksonowy | |
| P. | – | |
| Q | Przekaźnik rezerwowy | |
| R | Obwód podwozia 87 przekaźnik | |
| Numer | [A] | Opis |
| 37 | 7,5 | Fotel kierowcy Elektromagnes zagłówka NECK-PRO Przedni fotel pasażera Elektrozawór zagłówka NECK-PRO |
| 38 | 15 | Shooting Brake: Podłączony przez przekaźnik wycieraczek szyby tylnej: Silnik wycieraczek tylnej klapy |
| 39 | 30 | Obowiązuje dla pojazdów z kierownicą z lewej strony: Sterownik lewych tylnych drzwi Obowiązuje dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie: Sterownik lewych drzwi przednich |
| 40 | – | – |
| 41 | 30 | Obowiązuje dla pojazdów z kierownicą z lewej strony: Sterownik prawych drzwi przednich Obowiązuje dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie: Sterownik prawych drzwi tylnych |
| 42 | 25 | Jednostka sterująca układu paliwowego |
| 43 | 7,5 | Obowiązuje do 31.08.2014: Moduł komunikacyjny usług telematycznych (Live Traffic Information) Obowiązuje od 01.09.2014: Jednostka sterująca monitora ciśnienia w oponach |
| 44 | 30 | Przełącznik regulacji przedniego siedzenia pasażera |
| 45 | 30 | Przełącznik regulacji siedzenia kierowcy |
| 46 | 7,5 | Syrena alarmowa (monitoring wewnętrzny) Zabezpieczenie wewnętrzne i jednostka sterująca zabezpieczeniem przed holowaniem (monitoring wnętrza) Coupe: M 1, AM, CL [ZV] i wzmacniacz antenowy KEYLESS-GO Shooting Brake: wzmacniacz anteny tylnej szyby 1 Obowiązuje z silnikiem 157, 276 , 278 i wersja USA: Przekaźnik pompy obiegowej chłodziwa |
| 47 | – | – |
| 48 | – | – |
| 49 | 40 | Coupe: Przełączane przez przekaźnik ogrzewania tylnej szyby: Ogrzewanie tylnej szyby Hamulec strzelający: Przełączane przez przekaźnik ogrzewania tylnej szyby: Wzmacniacz anteny tylnej szyby 1 |
| 50 | 50 | Prawy przedni odwracalny zwijacz napięcia awaryjnego |
| 51 | 50 | Lewy przedni odwracalny zwijacz napięcia awaryjnego |
| 52 | – | – |
| 53 | 30 | Jednostka sterująca rozpoznawania przyczepy |
| 54 | 15 | Jednostka sterująca rozpoznawania przyczepy |
| 55 | – | – |
| 56 | 15 | Gniazdo przyczepy |
| 57 | 25 | Jednostka sterująca rozpoznawania przyczepy |
| 58 | 25 | Jednostka sterująca rozpoznawania przyczepy |
| 59 | 7,5 | Lewy przedni zderzak Czujnik DISTRONIC (DTR) Prawy przedni zderzak Czujnik DISTRONIC (DTR) Lewy tylny zderzak czujnik radarowy (aktywny asystent martwego punktu) Prawy tylny czujnik radarowy (aktywny asystent martwego punktu ) Lewy tylny zderzak inteligentny czujnik radarowy (asystent martwego punktu) Inteligentny czujnik radarowy prawego tylnego zderzaka (asystent martwego punktu) |
| 60 | 7,5 | Wielokonturowa pompa pneumatyczna z siedziskiem |
| 30 | Aktywna pompa pneumatyczna z wielokonturowym siedziskiem | |
| 61 | 40 | Coupe: Sterownik pokrywy bagażnika (KDS) Hamulec strzelający : Sterownik klapy podnoszonej |
| 62 | 25 | Jednostka sterująca fotela kierowcy |
| 63 | 25 | Sterownik ogrzewania tylnego siedzenia |
| 64 | 25 | Jednostka sterująca przedniego siedzenia pasażera |
| 65 | 7,5 | Do 31.05.2012 r: Sterownik ogrzewania kierownicy Stan na dzień 01.06.2012 r: Sterownik modułu rurki kierownicy |
| 66 | 7,5 | Silnik dmuchawy tylnej |
| 67 | 40 | Jednostka sterująca wzmacniaczem systemu dźwiękowego |
| 68 | 15 | Jednostka sterująca AIRmatic |
| 69 | 25 | Wzmacniacz tylnych głośników basowych |
| 70 | 5 | Jednostka sterująca monitora ciśnienia w oponach Obowiązuje od 01.09.2014 z silnikiem 157, 276, 278 bez wersji USA: Przekaźnik pompy obiegowej płynu chłodzącego |
| 71 | 15 | Gniazdo wewnętrzne pojazdu, przód |
| 72 | 15 | Gniazdo bagażnika |
| 73 | 5 | Obowiązuje z silnikiem 157: Jednostka sterująca trybem transmisji Nagrzewnica stacjonarna : Stacjonarny odbiornik zdalnego sterowania nagrzewnicy radiowej |
| 74 | 15 | Jednostka sterująca KEYLESS-GO Obowiązuje od 01.09.2014 r .: Lewy przedni reflektor Zespół prawego przedniego światła |
| 75 | 20 | Stacjonarny zespół nagrzewnicy Obowiązuje od 01.09.2014 r .: Lewy przedni reflektor Prawy przedni reflektor |
| 76 | 15 | Gniazdo tylnej konsoli środkowej |
| 77 | 7,5 | Jednostka sterująca systemu wykrywania masy (WSS) Procesor nawigacji |
| 78 | 7,5 | Jednostka sterująca interfejsem multimedialnym |
| 79 | 5 | Jednostka sterująca systemem czujników wideo i radarowych Obowiązuje od 01.09.2014 r. Z pakietem wspomagania jazdy Plus: Jednostka sterująca czujników radarowych Jednostka sterująca bramy podwozia |
| 80 | 5 | Jednostka sterująca systemem parkowania |
| 81 | 5 | Wzmacniacz / kompensator anteny systemu telefonii komórkowej Złącze elektryczne telefonu komórkowego |
| 82 | 7,5 | Regulator dmuchawy wentylacji lewego przedniego siedzenia Regulator dmuchawy wentylacji prawego przedniego siedzenia |
| 83 | 7,5 | Kamera cofania Procesor nawigacji Jednostka sterująca systemem wzywania pomocy |
| 84 | 5 | Odwrócenie sterownik kamera cofania moduł zasilania kamery cofania kamera SDAR / high definition jednostki sterującej tuner sterownik Digital Audio Broadcasting |
| 85 | 7,5 | Tuner TV (analogowy / cyfrowy) Tuner telewizji cyfrowej |
| 86 | – | – |
| 87 | 7,5 | Jednostka sterująca systemem połączeń alarmowych Obowiązuje do 31.08.2014 z silnikiem 157, 276, 278 bez wersji amerykańskiej: Przekaźnik pompy obiegowej chłodziwa Obowiązuje do 31.05.2016 z Live Traffic Information lub systemem połączeń alarmowych eCall Europe: Moduł komunikacyjny usług telematycznych Ważny od 01.06 .2016: Centrala sterująca HERMES Obowiązuje od 01.06.2016 z telefonią Comfort i zdalnym sterowaniem dla nagrzewnicy stacjonarnej: Przełącznik anteny dla nagrzewnicy telefonicznej i stacjonarnej |
| 88 | 15 | Inteligentny moduł serwo dla DIRECT SELECT |
| 89 | 30 | Jednostka sterująca rozpoznawania przyczepy Obowiązuje z silnikiem 157: Jednostka sterująca układu paliwowego |
| 90 | – | – |
| 91 | – | – |
| 92 | 15 | Jednostka sterująca KEYLESS-GO |
| Przekaźnik | ||
| ZA | Przekaźnik 15 obwodu | |
| b | Obwód 15R przekaźnik (1) | |
| do | Podgrzewany przekaźnik tylnej szyby | |
| re | Dotyczy silnika wysokoprężnego: Przekaźnik pompy paliwa | |
| mi | Shooting Brake: Przekaźnik wycieraczek szyby przedniej. Elektrycznie regulowana pamięć przednich siedzeń: Przekaźnik regulacji siedzenia |
|
| sol | Obwód 15R przekaźnik (2) | |
Bez ECO start / stop
ECO start / stop
| Numer | [A] | Opis |
| 150 | – | Funkcja ECO start / stop: Pyrofuse 150 |
| 151 | 60 | Elektryczna jednostka sterująca wspomaganiem kierownicy |
| 152 | 60 | Przednia jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźnika |
| 153 | 100 | – |
| 154 | 100 | Silnik wentylatora do silnika spalinowego i klimatyzacji ze zintegrowanym sterowaniem (M4 / 7) |
| 155 | 150 | Dotyczy silnika wysokoprężnego: Wzmacniacz nagrzewnicy PTC |
| 156 | – | – |
| 157 | 150 | Przednia jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźnika |
| 158 | 50 | Obowiązuje dla pojazdów z kierownicą po lewej stronie: Regulator dmuchawy Dotyczy pojazdów z kierownicą po prawej stronie bez DISTRONIC PLUS lub bez silnika 157: Elektroniczna jednostka sterująca programem stabilności Obowiązuje w pojazdach z kierownicą po prawej stronie z DISTRONIC PLUS lub z silnikiem 157: Elektroniczna kontrola programu stabilności Premium jednostka |
| 159 | 50 | Dotyczy pojazdów z kierownicą po prawej stronie bez DISTRONIC PLUS lub bez silnika 157: Elektroniczna jednostka sterująca programem stabilizacji toru jazdy Dotyczy pojazdów z kierownicą po prawej stronie z DISTRONIC PLUS lub z silnikiem 157: Elektroniczna jednostka sterująca Premium Electronic Stability Program |
| 160 | 60 | Przekaźnik AlRmatic |
| 161 | – | – |
| 162 | 100 | Przednia jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźnika |
| 163 | 150 | Bez funkcji ECO start / stop: Tylna jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźnikowym |
| 164 | 100 | Bez ECO start / stop: Tylna jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźnikowym |
| Opis | [A] |
| Chroni połączenie między dodatkowym akumulatorem a elektroniczną jednostką sterującą blokady zapłonu i przednią jednostką sterującą SAM (dla silnika 276 od 01.09.2014 lub z silnikiem 274) | 5 |
| Numer | Opis |
| F96 | Dodatkowy bezpiecznik 30 w obwodzie akumulatora |
| K114 | Dodatkowy przekaźnik akumulatora z funkcją ECO start / stop |
Brak komentarzy.