Bezpiecznik zapalniczki (gniazdo zasilania) w Seacie Toledo (2007) to bezpiecznik 30 w skrzynce bezpiecznikowej.
Rok produkcji: 2007
Nr | Opis | Amp [A] |
1 | – | – |
2 | – | – |
3 | – | – |
4 | – | – |
5 | – | – |
6 | – | – |
7 | – | – |
8 | – | – |
9 | Poduszka powietrzna | 5 |
10 | Wejście RSE (ekran dachowy) | – |
11 | – | – |
Zestaw posprzedażowy | 5 | |
12 | Lewy reflektor ksenonowy | 10 |
13 | Sterowanie ogrzewaniem;
ESP; Przełącznik ASR; Rewers; Preinstalacja telefonu; Nawigacja Tomtom. |
5 |
14 | Tablica rozdzielcza ABS;
ESP; Silnik; Reflektory; Tablica rozdzielcza przyczepy; Włącznik świateł; Tablica przyrządów. |
10 |
15 | Tablica rozdzielcza świateł;
Podgrzewane wycieraczki; Oświetlenie wskaźników; Tablica diagnostyczna. |
10 |
16 | Prawy reflektor ksenonowy | 10 |
17 | Silnik D2L
(2,0 l 147 kW 4-biegowy TFSI). |
10 |
18 | – | – |
19 | – | – |
20 | Park Pilot (asystent parkowania);
Dźwignia zmiany biegów; Przełącznik ESP. |
10 |
21 | Jednostka sterująca kablem | 7,5 |
22 | Wolumetryczny czujnik alarmu;
Klakson. |
5 |
23 | Diagnostyka;
Czujnik deszczu; Włącznik świateł. |
10 |
24 | Wstępnie zainstalowany zestaw haka
(rozwiązanie wspomagane). |
15 |
25 | Automatyczna skrzynia biegów
sprzęgła rozdzielczego. |
20 |
26 | Pompa próżniowa | 20 |
27 | Wejście RSE (ekran dachowy) | 10 |
28 | Silnik spryskiwacza szyby przedniej;
Sterownik przewodów. |
20 |
29 | – | – |
30 | Zapalniczka | 20 |
31 | – | – |
32 | – | – |
33 | Podgrzewacz | 40 |
34 | – | – |
35 | – | – |
36 | Silnik 2,0 l 147 kW | 10 |
37 | Silnik 2,0 l 147 kW | 10 |
38 | Silnik 2,0 l 147 kW | 10 |
39 | Jednostka sterująca przyczepy
(sprzęgło). |
15 |
40 | Jednostka sterująca przyczepy
(kierunkowskazy, hamulce i lewa strona). |
20 |
41 | Jednostka sterująca przyczepy
(światło przeciwmgielne, światło cofania i prawa strona). |
20 |
42 | – | – |
43 | Wstępna instalacja przyczepy | 40 |
44 | Ogrzewanie tylnej szyby | 25 |
45 | Elektryczne szyby (przednie) | 30 |
46 | Tylne szyby elektryczne | 30 |
47 | Silnik
(sterownik paliwa, przekaźnik benzyny) |
15 |
48 | Wygodne sterowanie | 20 |
49 | Sterowanie ogrzewaniem | 40 |
50 | Podgrzewane siedzenia | 30 |
51 | Szyberdach | 20 |
52 | Spryskiwacze reflektorów | 20 |
53 | Zestaw pierścieni holowniczych
(rozwiązanie wspomagające). |
20 |
54 | Taxi (zasilanie licznika) | 5 |
55 | Zestaw pierścieni holowniczych
(rozwiązanie wspomagające). |
20 |
56 | Taxi (zasilanie taksometru) | 15 |
57 | – | – |
58 | Centralny zamek sterujący | 30 |
Nr | Opis | Amp [A] |
1 | Wycieraczki | 30 |
2 | Kolumna kierownicy | 5 |
3 | Jednostka sterująca kablem | 5 |
4 | ABS | 30 |
5 | Skrzynia biegów AQ | 15 |
6 | Tablica przyrządów | 5 |
7 | – | – |
8 | Radio | 15 |
9 | Nawigacja Tomtom | 5 |
10 | Główny przekaźnik w FSI,
komorze silnika Diesla, zasilaniu modułu wtrysku. |
5 |
Główny przekaźnik w komorze silnika D2L
(2.0 FSI 147 kW). |
10 | |
11 | – | – |
12 | Przejście | 10 |
13 | Zasilanie modułu wtrysku benzyny | 25 |
Zasilanie modułu wtrysku oleju napędowego | 30 | |
14 | Cewka | 20 |
15 | Silnik T71/20 FSI | 5 |
Przekaźnik pompy | 10 | |
16 | Pompa ABS | 30 |
17 | Róg | 15 |
18 | – | – |
19 | Czysty | 30 |
20 | – | – |
21 | Sonda lambda | 15 |
22 | Pedał hamulca;
Czujnik prędkości. |
5 |
23 | Silnik diagnostyczny 1.6, przekaźnik główny
(przekaźnik nr 100). |
5 |
T 71 diesel EGR | 10 | |
2.0 D2L Wysokociśnieniowa pompa paliwa | 15 | |
24 | AKF, zawór skrzyni biegów | 10 |
25 | Właściwe oświetlenie | 40 |
26 | Oświetlenie lewe | 40 |
Silnik 1.6 SLP | 40 | |
1.9 TDI Przekaźnik świec żarowych | 50 | |
27 | KL15 | 40 |
28 | Silnik spryskiwacza szyby przedniej,
sterownik przewodów. |
20 |
29 | Elektryczne szyby (przód i tył) | 50 |
Elektryczne szyby (przednie) | 30 | |
30 | X – przekaźnik odciążający | 40 |
Nr | Opis | Amp [A] |
B1 | Alternator <140 W. | 150 |
Alternator> 140 W. | 200 | |
C1 | Wspomaganie kierownicy | 80 |
D1 | Zasilanie wielostanowiskowe „30”;
Wewnętrzna skrzynka bezpieczników. |
100 |
E1 | Wentylator> 500 W. | 80 |
Wentylator <500 W. | 50 | |
F1 | PTC
(dodatkowe ogrzewanie elektryczne za pomocą powietrza) |
80 |
G1 | PTC
(dodatkowe ogrzewanie elektryczne za pomocą powietrza) |
40 |
H1 | Centralny zamek sterujący
(4F8 z autoblokiem). |
– |
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.