Rok produkcji: 2006
| Numer | Opis | Ampery [A] |
| 1 | Pusty | |
| 2 | Pusty | |
| 3 | Pusty | |
| 4 | Pusty | |
| 5 | Pusty | |
| 6 | Pusty | |
| 7 | Pusty | |
| 8 | Pusty | |
| 9 | Poduszka powietrzna | 5 |
| 10 | Pusty | |
| 11 | Pusty | |
| Zestaw posprzedażowy | 5 | |
| 12 | Lewy reflektor ksenonowy | 10 |
| 13 | Elementy sterujące przełącznikiem ogrzewania / ESP, ASR / bieg wsteczny / instalacja telefoniczna | 5 |
| 14 | Jednostka sterująca ABS / ESP / Silnik / Reflektory / Jednostka sterująca przyczepy / włącznik świateł / Tablica przyrządów | 10 |
| 15 | Jednostka sterująca do regulacji zasięgu reflektorów / Podgrzewane szyby przednie / Oświetlenie wskaźników / Jednostka sterująca do diagnostyki | 10 |
| 16 | Prawy reflektor ksenonowy | 10 |
| 17 | Silnik D2L (2,0 l 147 kW 4 prędkości TFSI) | 10 |
| 18 | Pusty | |
| 19 | Pusty | |
| 20 | Park Pilot (pomoc w parkowaniu) / dźwignia zmiany biegów / sterownik ESP | 10 |
| 21 | Jednostka sterująca kablem | 7,5 |
| 22 | Wolumetryczny czujnik alarmu / Sygnał dźwiękowy | 5 |
| 23 | Diagnoza / czujnik deszczu / włącznik światła | 10 |
| 24 | Pusty | |
| 25 | Sprzęgło automatycznej skrzyni biegów | 20 |
| 26 | Pompa próżniowa | 20 |
| 27 | Pusty | |
| 28 | Silnik wycieraczki tylnej szyby / sterownik okablowania | 20 |
| 29 | Pusty | |
| 30 | Zapalniczka / gniazdo | 20 |
| 31 | Pusty | |
| 32 | Pusty | |
| 33 | Podgrzewacz | 40 |
| 34 | Pusty | |
| 35 | Pusty | |
| 36 | Silnik 2,0 l 147 kW | 10 |
| 37 | Silnik 2,0 l 147 kW | 10 |
| 38 | Silnik 2,0 l 147 kW | 10 |
| 39 | Jednostka sterująca przyczepy (sprzęgło) | 15 |
| 40 | Jednostka sterująca przyczepy (kierunkowskazy, hamulce i lewa strona) | 20 |
| 41 | Jednostka sterująca przyczepy (światło przeciwmgielne, światło cofania i prawa strona) | 20 |
| 42 | Zestaw (rozwiązanie z prowadzeniem) zaczep do przyczepy | 15 |
| 43 | Pusty | |
| 44 | Ogrzewanie tylnej szyby | 25 |
| 45 | Elektryczne szyby przednie | 30 |
| 46 | Tylne szyby elektryczne | 30 |
| 47 | Silnik (manometr, przekaźnik benzyny) | 15 |
| 48 | Wygodne sterowanie | 20 |
| 49 | Sterowanie nagrzewnicą | 40 |
| 50 | Podgrzewane siedzenia | 30 |
| 51 | Szyberdach | 20 |
| 52 | Spryskiwacze reflektorów | 20 |
| 53 | Zestaw (rozwiązanie z prowadzeniem) zaczep do przyczepy | 20 |
| 54 | Taxi (dostawa taksometrów) | 5 |
| 55 | Zestaw (rozwiązanie z prowadzeniem) zaczep do przyczepy | 20 |
| 56 | Taxi (zaopatrzenie radiowe) | 15 |
| 57 | Pusty | |
| 58 | Centralny zamek sterujący | 30 |
| Numer | Opis | Ampery [A] |
| 1 | Wycieraczki | 30 |
| 2 | Kolumna kierownicy | 5 |
| 3 | Jednostka sterująca kablem | 5 |
| 4 | ABS | 30 |
| 5 | Skrzynia biegów AQ | 15 |
| 6 | Tablica przyrządów | 5 |
| 7 | Pusty | |
| 8 | Radio | 15 |
| 9 | Telefon | 5 |
| 10 | Główny przekaźnik w FSI / komorze silnika Diesla / zasilaniu modułu wtrysku | 5 |
| Główny przekaźnik w komorze silnika D2L (2.0 FSI 147 kW) | 10 | |
| 11 | Pusty | |
| 12 | Przejście | 5 |
| 13 | Zasilanie modułu wtrysku benzyny | 25 |
| Zasilanie modułu wtrysku oleju napędowego | 30 | |
| 14 | Cewka | 20 |
| 15 | Silnik T71 / 20 FSI | 5 |
| Przekaźnik pompy | 10 | |
| 16 | Pompa ADS | 30 |
| 17 | Róg | 15 |
| 18 | Pusty | |
| 19 | Czysty | 30 |
| 20 | Pusty | |
| 21 | Sonda lambda | 15 |
| 22 | Pedał hamulca, czujnik prędkości | 5 |
| 23 | Silnik 1.6, przekaźnik główny (przekaźnik nr 100) | 5 |
| T 71 diesel EGR | 10 | |
| 2.0 D2L Wysokociśnieniowa pompa paliwa | 15 | |
| 24 | ARF, zmień zawór | 10 |
| 25 | Właściwe oświetlenie | 40 |
| 26 | Oświetlenie lewe | 40 |
| 27 | Silnik 1.6 SLP | 40 |
| 1.9 TDI Przekaźnik świec żarowych | 50 | |
| 28 | KL15 | 40 |
| 29 | Elektryczne szyby (przód i tył) | 50 |
| Elektryczne szyby (przednie) | 30 | |
| 30 | X – przekaźnik odciążający | 40 |
| Numer | Opis | Ampery [A] |
| B1 | Alternator <140 W. | 150 |
| Alternator> 140 W. | 200 | |
| C1 | Wspomaganie kierownicy | 80 |
| D1 | Zasilanie wielostanowiskowe „30”. Wewnętrzna skrzynka bezpieczników | 100 |
| E1 | Wentylator> 500 W. | 80 |
| Wentylator <500 | 50 | |
| F1 | PTC (dodatkowe ogrzewanie elektryczne za pomocą powietrza) | 100 |
| G1 | Zasilanie napięciem bezpiecznika przyczepy w wewnętrznej skrzynce bezpieczników | 50 |
| H1 | Centralny zamek sterujący (4F8 z autoblokiem) |
Brak komentarzy.