Rok produkcji: 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017.
Bezpiecznik zapalniczki (gniazdo zasilania) w Mercedesie CLS C218 (2010-2017) to bezpiecznik 9 w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika.
Nr | Ampery [A] | Opis |
1 | 25 | Elektroniczna jednostka sterująca
programem stabilności; Elektroniczna jednostka sterująca premium programu stabilizacji toru jazdy; Silnik dmuchawy Regulator dmuchawy. |
2 | 30 | Sterownik lewych drzwi przednich |
3 | 30 | Sterownik prawych drzwi przednich |
4 | 20 | Silnik 157:
Jednostka sterująca układu paliwowego. |
5 | 7,5 | Zestaw wskaźników;
Tylna jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźnika; Przełącznik świateł zewnętrznych. |
6 | 10 | Dotyczy silnika wysokoprężnego:
jednostka sterująca CDI. |
Dotyczy silnika benzynowego:
jednostka sterująca ME-SFI. |
||
7 | 20 | Przekaźnik 50 rozrusznika |
8 | 7,5 | Dodatkowa jednostka sterująca systemu przytrzymującego |
9 | 15 | Gniazdo konsoli środkowej |
10 | 30 | Silnik wycieraczek |
30 | Przełączane przez przekaźnik ogrzewania
pozycji postojowej wycieraczek; Ogrzewanie pozycji postojowej wycieraczek. |
|
11 | 7,5 | Wyświetlacz;
Audio/COMAND; Panel sterowania Audio/COMAND. |
12 | 7,5 | Automatyczna klimatyzacja i jednostka sterująca;
Panel sterowania górnego panelu sterowania; Przycisk trybu automatycznej skrzyni biegów; Grupa przycisków zawieszenia. |
13 | 7,5 | Moduł sterujący modułu rurki kierownicy;
Kamera wielofunkcyjna; Kamera wielofunkcyjna stereo. |
14 | 7,5 | Elektroniczna jednostka sterująca
programem stabilności; Elektroniczna jednostka sterująca premium programem stabilności. |
15 | 7,5 | Dodatkowa jednostka sterująca systemu przytrzymującego |
16 | 5 | Silnik 157:
INTERFEJS DIRECT SELECT |
17 | 30 | Elektryczny dach uchylno-przesuwny ze szkła;
Panel sterowania. |
18 | 7,5 | Zegar analogowy;
Przekaźnik rezerwowy. |
19 | 20 | Elektroniczna jednostka sterująca blokadą zapłonu |
20 | 40 | Elektroniczna jednostka sterująca
programem stabilności; Elektroniczna jednostka sterująca premium programem stabilności. |
21 | 7,5 | Wyłącznik świateł hamowania;
Włącznik lampki w schowku na rękawiczki; Rozpoznawanie zajętości przedniego siedzenia pasażera i jednostka sterująca systemu wykrywania masy ACSR (WSS). |
22 | 15 | Silnik wentylatora do silnika spalinowego i
klimatyzacji ze zintegrowanym sterowaniem; Dotyczy silnika wysokoprężnego: jednostka sterująca CDI; Tuleja łącząca, obwód 87; Dotyczy silnika benzynowego: jednostka sterująca ME-SFI; Tuleja łącząca, obwód 87 M2e; Obowiązuje z silnikiem 276: siłownik żaluzji chłodnicy. |
23 | 20 | Obowiązuje dla silnika benzynowego:
tuleja złącza, obwód 87 M1i; Dotyczy silnika wysokoprężnego: jednostka sterująca CDI; Tuleja złącza, obwód 87. |
24 | 15 | Obowiązuje dla silnika wysokoprężnego:
tuleja złącza, obwód 87; Silnik 157, 276, 278: tuleja złącza, obwód 87 M1e. |
25 | 15 | Obowiązuje dla silnika wysokoprężnego:
czujnik tlenu przed katalizatorem. |
Dotyczy silnika benzynowego:
jednostka sterująca ME-SFI. |
||
26 | 20 | Radio;
Radio z systemem autopilota; Jednostka sterująca COMAND. |
27 | 7,5 | Dotyczy silnika benzynowego:
jednostka sterująca ME-SFI. |
7,5 | Dotyczy silnika wysokoprężnego:
Sterownik CDI; Elektroniczna jednostka sterująca blokadą zapłonu. |
|
28 | 7,5 | Zestaw wskaźników |
29 | 10 | Zespół prawego przedniego światła |
30 | 10 | Zespół lewego przedniego światła |
31A | 15 | Przełączane przez przekaźnik klaksonów:
Lewy i prawy klakson. |
31B | 15 | Przełączane przez przekaźnik klaksonów:
Lewy i prawy klakson. |
32 | – | Przekaźnik wtrysku wtórnego powietrza |
33 | 10 | W pełni zintegrowany sterownik kontroli skrzyni biegów |
34 | 7,5 | Jednostka sterująca układu paliwowego |
35 | – | – |
36 | 7,5 | Jednostka sterująca wspomagania widoku nocnego;
Jednostka sterująca DISTRONIC. |
Przekaźnik |
||
J | Przekaźnik 15 obwodu | |
K | Przekaźnik zacisku 15R | |
L | Przekaźnik ogrzewania postojowego wycieraczek | |
M | Przekaźnik 50 rozrusznika | |
N | Obwód silnika 87 Przekaźnik | |
O | Przekaźnik klaksonowy | |
P. | – | |
Q | Przekaźnik rezerwowy | |
R | Obwód podwozia 87 przekaźnik |
Nr | Ampery [A] | Opis |
37 | 7,5 | Fotel kierowcy Elektromagnes zagłówka NECK-PRO;
Przedni fotel pasażera Elektrozawór zagłówka NECK-PRO. |
38 | 15 | Shooting Brake:
Podłączony przez przekaźnik wycieraczek szyby tylnej; Silnik wycieraczek tylnej klapy. |
39 | 30 | Obowiązuje dla pojazdów z kierownicą z lewej strony:
Sterownik lewych tylnych drzwi. Obowiązuje dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie: Sterownik lewych drzwi przednich. |
40 | – | – |
41 | 30 | Obowiązuje dla pojazdów z kierownicą z lewej strony:
Sterownik prawych drzwi przednich; Obowiązuje dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie: Sterownik prawych drzwi tylnych. |
42 | 25 | Jednostka sterująca układu paliwowego |
43 | 7,5 | Obowiązuje do 31.08.2014:
Moduł komunikacyjny usług telematycznych (Live Traffic Information). Obowiązuje od 01.09.2014: Jednostka sterująca monitora ciśnienia w oponach. |
44 | 30 | Przełącznik regulacji przedniego siedzenia pasażera |
45 | 30 | Przełącznik regulacji siedzenia kierowcy |
46 | 7,5 | Syrena alarmowa (monitoring wewnętrzny)
Zabezpieczenie wewnętrzne i jednostka sterująca zabezpieczeniem przed holowaniem (monitoring wnętrza) Coupe: M1, AM, CL [ZV] i wzmacniacz antenowy KEYLESS-GO Shooting Brake: Wzmacniacz anteny tylnej szyby 1; Obowiązuje dla silników 157, 276 , 278 i wersja USA: Przekaźnik pompy obiegowej chłodziwa. |
47 | – | – |
48 | – | – |
49 | 40 | Coupe:
Przełączane przez przekaźnik ogrzewania tylnej szyby: Ogrzewanie tylnej szyby Shooting Brake: Przełączane przez przekaźnik ogrzewania tylnej szyby: Wzmacniacz anteny tylnej szyby 1. |
50 | 50 | Prawy przedni odwracalny zwijacz napięcia awaryjnego |
51 | 50 | Lewy przedni odwracalny zwijacz napięcia awaryjnego |
52 | – | – |
53 | 30 | Jednostka sterująca rozpoznawania przyczepy |
54 | 15 | Jednostka sterująca rozpoznawania przyczepy |
55 | – | – |
56 | 15 | Gniazdo przyczepy |
57 | 25 | Jednostka sterująca rozpoznawania przyczepy |
58 | 25 | Jednostka sterująca rozpoznawania przyczepy |
59 | 7,5 | Lewy przedni zderzak:
Czujnik DISTRONIC (DTR); Prawy przedni zderzak: Czujnik DISTRONIC (DTR); Lewy tylny zderzak czujnik radarowy (aktywny asystent martwego punktu); Prawy tylny czujnik radarowy (aktywny asystent martwego punktu); Lewy tylny zderzak inteligentny czujnik radarowy (asystent martwego punktu); Inteligentny czujnik radarowy prawego tylnego zderzaka (asystent martwego punktu). |
60 | 7,5 | Wielokonturowa pompa pneumatyczna z siedziskiem |
30 | Aktywna pompa pneumatyczna z wielokonturowym siedziskiem | |
61 | 40 | Coupe:
Sterownik pokrywy bagażnika (KDS); Shotting Break: Sterownik klapy podnoszonej. |
62 | 25 | Jednostka sterująca fotela kierowcy |
63 | 25 | Sterownik ogrzewania tylnego siedzenia |
64 | 25 | Jednostka sterująca przedniego siedzenia pasażera |
65 | 7,5 | Do 31.05.2012 r:
Sterownik ogrzewania kierownicy; Na 01.06.2012 r: Sterownik modułu rurki kierownicy. |
66 | 7,5 | Silnik dmuchawy tylnej |
67 | 40 | Jednostka sterująca wzmacniaczem systemu dźwiękowego |
68 | 15 | Jednostka sterująca AIRmatic |
69 | 25 | Wzmacniacz tylnych głośników basowych |
70 | 5 | Jednostka sterująca monitora ciśnienia w oponach
Obowiązuje od 01.09.2014 z silnikiem 157, 276, 278: Przekaźnik pompy obiegowej płynu chłodzącego. |
71 | 15 | Gniazdo wewnętrzne pojazdu, przód |
72 | 15 | Gniazdo bagażnika |
73 | 5 | Obowiązuje z silnikiem 157:
Jednostka sterująca trybem transmisji. Stacjonarny odbiornik zdalnego sterowania nagrzewnicy radiowej. |
74 | 15 | Jednostka sterująca KEYLESS-GO
Obowiązuje od 01.09.2014 r .: Lewy przedni reflektor; Zespół prawego przedniego światła. |
75 | 20 | Stacjonarny zespół nagrzewnicy
Obowiązuje od 01.09.2014 r .: Lewy przedni reflektor; Prawy przedni reflektor, |
76 | 15 | Gniazdo tylnej konsoli środkowej |
77 | 7,5 | Jednostka sterująca systemu wykrywania masy (WSS);
Procesor nawigacji. |
78 | 7,5 | Jednostka sterująca interfejsem multimedialnym |
79 | 5 | Jednostka sterująca systemem czujników wideo i radarowych;
Obowiązuje od 01.09.2014 r. z pakietem wspomagania jazdy Plus: Jednostka sterująca czujników radarowych; Jednostka sterująca bramy podwozia. |
80 | 5 | Jednostka sterująca systemem parkowania |
81 | 5 | Wzmacniacz/kompensator anteny systemu telefonii komórkowej;
Złącze elektryczne telefonu komórkowego. |
82 | 7,5 | Regulator dmuchawy wentylacji lewego przedniego siedzenia;
Regulator dmuchawy wentylacji prawego przedniego siedzenia. |
83 | 7,5 | Kamera cofania;
Procesor nawigacji; Jednostka sterująca systemem wzywania pomocy. |
84 | 5 | Odwróceny sterownik kamery cofania;
Moduł zasilania kamery cofania; Kamera SDAR; Sterownik Digital Audio Broadcasting. |
85 | 7,5 | Tuner TV (analogowy/cyfrowy);
Tuner telewizji cyfrowej. |
86 | – | – |
87 | 7,5 | Jednostka sterująca systemem połączeń alarmowych;
Obowiązuje do 31.08.2014 z silnikiem 157, 276, 278: Przekaźnik pompy obiegowej chłodziwa; Obowiązuje do 31.05.2016 z Live Traffic Information lub systemem połączeń alarmowych eCall Europe: Moduł komunikacyjny usług telematycznych; Ważny od 01.06 .2016: Centrala sterująca HERMES; Obowiązuje od 01.06.2016 z telefonią Comfort i zdalnym sterowaniem dla nagrzewnicy stacjonarnej: Przełącznik anteny dla nagrzewnicy telefonicznej i stacjonarnej. |
88 | 15 | Inteligentny moduł serwo dla DIRECT SELECT |
89 | 30 | Jednostka sterująca rozpoznawania przyczepy;
Silnik 157: Jednostka sterująca układu paliwowego. |
90 | – | – |
91 | – | – |
92 | 15 | Jednostka sterująca KEYLESS-GO |
Przekaźnik | ||
A | Przekaźnik 15 obwodu | |
B | Obwód 15R przekaźnik (1) | |
C | Podgrzewany przekaźnik tylnej szyby | |
D | Dotyczy silnika wysokoprężnego:
Przekaźnik pompy paliwa |
|
E | Shooting Brake:
Przekaźnik wycieraczek szyby przedniej; Elektrycznie regulowana pamięć przednich siedzeń: Przekaźnik regulacji siedzenia. |
|
F | Obwód 15R przekaźnik (2) |
Bez ECO start / stop
ECO start/stop
Nr | Ampery [A] | Opis |
150 | – | Funkcja ECO start/stop:
Pyrofuse 150. |
151 | 60 | Elektryczna jednostka sterująca wspomaganiem kierownicy |
152 | 60 | Przednia jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i
modułem przekaźnika. |
153 | 100 | – |
154 | 100 | Silnik wentylatora do silnika spalinowego i klimatyzacji
ze zintegrowanym sterowaniem (M4/7) |
155 | 150 | Dotyczy silnika wysokoprężnego:
Wzmacniacz nagrzewnicy PTC. |
156 | – | – |
157 | 150 | Przednia jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i
modułem przekaźnika. |
158 | 50 | Obowiązuje dla pojazdów z kierownicą po lewej stronie:
Regulator dmuchawy; Dotyczy pojazdów z kierownicą po prawej stronie bez DISTRONIC PLUS lub bez silnika 157: Elektroniczna jednostka sterująca programem stabilności; Obowiązuje w pojazdach z kierownicą po prawej stronie z DISTRONIC PLUS lub z silnikiem 157: Elektroniczna kontrola programu stabilności Premium jednostka. |
159 | 50 | Dotyczy pojazdów z kierownicą po prawej stronie
bez DISTRONIC PLUS lub bez silnika 157: Elektroniczna jednostka sterująca programem stabilizacji toru jazdy; Dotyczy pojazdów z kierownicą po prawej stronie z DISTRONIC PLUS lub z silnikiem 157: Elektroniczna jednostka sterująca Premium Electronic Stability Program. |
160 | 60 | Przekaźnik AlRmatic |
161 | – | – |
162 | 100 | Przednia jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i
modułem przekaźnika. |
163 | 150 | Bez funkcji ECO start/stop:
Tylna jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźnikowym |
164 | 100 | Bez ECO start/stop:
Tylna jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźnikowym |
Opis | Ampery [A] |
Chroni połączenie między dodatkowym akumulatorem a elektroniczną jednostką sterującą blokady zapłonu i przednią jednostką sterującą SAM (dla silnika 276 od 01.09.2014 lub z silnikiem 274) | 5 |
Nr | Opis |
F96 | Dodatkowy bezpiecznik 30 w obwodzie akumulatora |
K114 | Dodatkowy przekaźnik akumulatora z funkcją ECO start/stop |
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.