Rok produkcji: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010.
Bezpiecznik zapalniczki (gniazdo zasilania) w Mercedesie CLS W219 (2004-2010) to bezpiecznik 47 w skrzynce bezpiecznikowej
Numer | [A] | Opis |
1 | 30 | Przełącznik częściowej regulacji fotela pasażera z przodu Przełącznik częściowo elektrycznej regulacji fotela kierowcy (stan na 2007 r.) Sterownik regulacji przedniego siedzenia po stronie kierowcy z pamięcią |
2 | 30 | Przełącznik częściowo elektrycznej regulacji siedzenia kierowcy Przełącznik częściowo elektrycznej regulacji siedzenia pasażera (stan na 2007 r.) Jednostka sterująca regulacją przedniego siedzenia po stronie pasażera z pamięcią |
3 | 7,5 | TPM [RDK] (monitor ciśnienia w oponach) Jednostka sterująca PTS (Parktronic) Jednostka sterująca Procesor nawigacji Tuner kombinowany TV (analogowy / cyfrowy) |
4 | 20 | Z wyjątkiem silnika 156.983 (CLS 55 AMG) i silnika 272.985: Pompa paliwa jest zabezpieczona przez przekaźnik pompy paliwa |
7,5 | Dotyczy silnika 113.990 (CLS 55 AMG): Pompa obiegowa chłodnicy powietrza doładowującego jest zabezpieczona przez przekaźnik pompy obiegowej chłodnicy powietrza doładowującego | |
5 | – | Zapasowy przekaźnik 2 |
6 | 40 | Jednostka sterująca bramki audio |
7 | 15 | Przekaźnik tylnej wycieraczki |
8 | 7,5 | Lewy wzmacniacz antenowy moduł róg alarmu klakson sygnał alarmu z dodatkowym akumulatorem ATA [EDW] czujnika nachylenia |
9 | 25 | Jednostka sterująca panelu sterowania podwieszanego |
10 | 40 | Ogrzewana szyba tylna |
11 | 20 | – |
12 | 15 | Wersja USA: gniazdo bagażnika |
13 | 15 | Gniazdo wewnętrzne |
14 | – | – |
15 | 10 | Silnik klapki wlewu paliwa CL [ZV] |
16 | 20 | HS [SIH] i jednostka sterująca wentylacją fotela |
17 | 20 | – |
18 | 20 | – |
19 | 20 | Wielokonturowa pompa pneumatyczna z siedziskiem |
20 | 7,5 | Przekaźnik rolety tylnej szyby |
Przekaźniki | ||
ZA | Przekaźnik pompy paliwa (z wyjątkiem 113.990 (CLS 55 AMG), 156.983 (CLS 63 AMG), 272.985) Przekaźnik pompy obiegowej chłodnicy powietrza doładowującego (113.990 (CLS 55 AMG)) |
|
W | Przekaźnik 2, zacisk 15R | |
do | Zapasowy przekaźnik 2 | |
re | Zapasowy | |
mi | Podgrzewany przekaźnik tylnej szyby | |
fa | Przekaźnik 1, zacisk 15R | |
sol | Przekaźnik zmiany polaryzacji korka wlewu paliwa 1 | |
H. | Przekaźnik zmiany polaryzacji korka wlewu paliwa 2 |
Numer | [A] | Opis |
21 | 30 | Sterownik prawych tylnych drzwi |
22 | 30 | Sterownik prawych drzwi przednich |
23 | 30 | Jednostka sterująca regulacją przedniego siedzenia po stronie pasażera z pamięcią |
24 | 25 | Moduł tylny Jednostka sterująca Keyless Go Lewe tylne drzwi Jednostka sterująca Keyless Go Prawe tylne drzwi Jednostka sterująca Keyless Go |
25 | 20 | Stacjonarna nagrzewnica (STH) |
5 | Dodatkowo zabezpieczony bezpiecznikiem poliswitchowym dla nagrzewnicy stacjonarnej: odbiornik radiowego pilota STH |
|
26 | 7,5 | Zmieniarka CD |
27 | – | Zapasowy |
28 | 15 | Radio |
5 | Panel sterowania radiowego i jednostka nawigacyjna Jednostka obsługi, wyświetlacz i sterownik COMAND |
|
29 | 7,5 | Moduł kolumny kierownicy Obrotowy włącznik świateł Sterownik EIS [EZS] |
30 | 7,5 | Złącze łącza danych |
31 | 5 | Centrala sterująca górnej centrali Przekaźnik wyłączający obciążenia przerywane (do 2007 r.) |
32 | 30 | Sterownik lewych tylnych drzwi |
33 | 30 | Sterownik lewych drzwi przednich |
34 | 30 | Jednostka sterująca regulacją przedniego siedzenia po stronie kierowcy, z pamięcią |
35 | 5 | Jednostka sterująca WSS (Weight Sensing System) |
36 | 25 | HS [SIH] i jednostka sterująca wentylacją siedzenia Prawa jednostka sterująca SAM |
37 | 15 | AIRmatic z jednostką sterującą ADS |
38 | 7,5 | Przekaźnik zagłówków NECK-PRO |
39 | 5 | Dolny panel sterowania |
40 | 10 | HS [SIH] i jednostka sterująca wentylacją fotela |
41 | 5 | Centralna jednostka sterująca bramą |
42 | 7,5 | Jednostka sterująca ME-SFI [ME] Jednostka sterująca SAM po stronie kierowcy z modułem bezpiecznikowym i przekaźnikowym |
Numer | [A] | Opis |
43 | 15 | Dotyczy M156, M272, M273: Jednostka sterująca ME-SFI [ME] Tylna jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźnika Dotyczy M642: Jednostka sterująca CDI Tylna jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźnikowym Dotyczy M113: ME-SFI [ME ] jednostka sterująca Tylna jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźnikowym Przekaźnik pompy paliwa Przekaźnik wtrysku powietrza |
44 | 15 | Obowiązuje dla M642: jednostka sterująca CDI |
45 | 7,5 | AIRmatic z jednostką sterującą ADS |
46 | 7,5 | Automatyczna 5-biegowa skrzynia biegów (NAG): Jednostka sterująca ETC [EGS] 7-biegowa automatyczna skrzynia biegów: Elektryczna jednostka sterująca (VGS) |
47 | 5 | Jednostka sterująca ESP |
48 | 7,5 | Jednostka sterująca systemami przytrzymującymi |
49 | 7,5 | Lewy przedni odwracalny zwijacz napięcia awaryjnego (od 2007 r.) Prawy przedni odwracalny zwijacz napięcia awaryjnego (od 2007 r.) Jednostka sterująca systemów bezpieczeństwa (do 2007 r.) Zajęty przedni fotel pasażera i czujnik rozpoznawania fotelika dziecięcego (do 2007 r.) Zagłówki NECK-PRO przekaźnik (2006) |
50 | 5 | Punkt separacji zasilania VICS |
51 | 5 | – |
52 | 7,5 | Oświetlenie schowka na rękawiczki z przełącznikiem Zestaw wskaźników Obrotowy przełącznik świateł Reflektor bi-ksenonowy: Jednostka sterująca regulacją zasięgu reflektorów |
53a | 15 | Przekaźnik klaksonu |
53b | 15 | Przekaźnik klaksonu |
54a | 15 | Podświetlana zapalniczka do cygar |
54b | 15 | Podświetlana zapalniczka do cygar |
55 | 7,5 | Punkt separacji zasilania ICS |
56 | 40 | Silnik wycieraczek |
57 | 25 | Dotyczy M156, M272, M273: Jednostka sterująca ME-SFI [ME] Tylna jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźnika Dotyczy silnika M642: Jednostka sterująca CDI Tylna jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźników |
58 | 15 | Zawór sterujący przedmuchu (do 2007 r.) Dotyczy silnika 272: AAC ze zintegrowanym sterowaniem dodatkowym silnikiem wentylatora (do 2007 r.) Wersja USA: Zawór odcinający zbiornika z węglem aktywnym (do 2007 r.) Zawór odcinający filtra z węglem aktywnym (do 2007 r.) Obowiązuje dla silnik 642: jednostka sterująca CDI (2006) Dotyczy silników M113, M156, M272, M273: Cewka zapłonowa cylindra 1 Cewka zapłonowa cylindra 2 Cewka zapłonowa cylindra 3 Cewka zapłonowa cylindra 4 Cewka zapłonowa cylindra 5 Cewka zapłonowa cylindra 6 Cewka zapłonowa cylindra 7 Cewka zapłonowa cylindra 7 cewka zapłonowa Obowiązuje dla silnika M113: Lewy czujnik O2 za prądem TWC [KAT] Prawy czujnik O2 za TWC [KAT] |
59 | 15 | Przekaźnik rozrusznika |
60 | 10 | Obowiązuje dla silnika 113.990 (CLS 55 AMG), 156.983 (CLS 63 AMG): Wentylator chłodnicy oleju |
61 | 40 | Elektryczna pompa powietrza |
62 | 30 | Przekaźnik rezerwowy |
63 | 15 | – |
64 | 7,5 | Obrotowy włącznik świateł Panel sterowania i obsługi klimatyzacji automatycznej Komfort Zestaw wskaźników (do 2007 r.) Zespół sterowania i obsługi AAC [KLA] (do 2007 r.) |
65 | 20 | Sterownik EIS [EZS] Sterownik elektrycznego zamka kierownicy |
66 | 7,5 | Obowiązuje dla pojazdów z kierownicą z lewej strony: Zespół prawego przedniego światła Obowiązuje dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie: Lewy przedni zespół światła Zespół reflektora bi-ksenonowego: moduł mocy HRA |
67 | 10 | Włącznik świateł stopu |
Przekaźniki |
||
I | Przekaźnik 87, silnik |
|
K | Przekaźnik terminala 87, podwozie | |
L | Przekaźnik rozrusznika | |
M | Przekaźnik rezerwowy | |
N | Przekaźnik zacisku 15 | |
O | Przekaźnik klaksonu | |
P | Przekaźnik zacisku 15R | |
R | Przekaźnik pompy powietrza (z wyjątkiem silnika 113.990 (CLS 55 AMG) i 156.983 (CLS 63 AMG)) Przekaźnik wentylatora chłodnicy oleju (tylko silnik 113.990 (CLS 55 AMG) i 156.983 (CLS 63 AMG)) |
|
S | Przekaźnik AIRmatic (półaktywne zawieszenie pneumatyczne) |
Numer | [A] | Opis |
68 | 200 | Wzmacniacz grzałki PTC (od 1.6.06) |
69 | 150 | – |
70 | 150 | Dodatkowy przekaźnik baterii (do 31.5.06) |
71 | 150 | AAC ze zintegrowanym sterowaniem dodatkowym silnikiem wentylatora |
72 | 50 | Jednostka hydrauliczna SBC (do 31.5.06) Jednostka sterująca ESP (od 1.6.06) |
73 | 40 | Jednostka hydrauliczna SBC (do 31.5.06) Jednostka sterująca ESP (od 1.6.06) |
74 | 40 | Przekaźnik AIRmatic |
75 | 40 | Prawa jednostka sterująca SAM |
76 | 40 | Prawy przedni odwracalny zwijacz napięcia awaryjnego (od 1.6.06) |
77 | 40 | Jednostka recyrkulacji systemów grzewczych |
Numer | [A] | Opis |
78 | 200 | Jednostka sterująca SAM po stronie kierowcy z bezpiecznikiem i modułem przekaźnikowym |
79 | 200 | Tylna jednostka sterująca SAM z bezpiecznikiem i modułem przekaźnika |
80 | 150 | Sterownik SAMcontrol z modułem bezpiecznikowym i przekaźnikowym |
81 | 150 | Skrzynka bezpieczników wewnętrzna |
82 | 150 | Pojazdy AMG: Bezpiecznik FP (F82A) Bezpiecznik wtrysku powietrza (F82B) |
F82A | 30 | Lewy sterownik pompy paliwa Prawy sterownik pompy paliwa |
F83B | 40 | Przekaźnik wtrysku powietrza |
83 | 30 | – |
84 | 5 | Czujnik akumulatora (od 2007 r.) Jednostka sterująca akumulatora (do 2007 r.) |
85 | 5 | System sterowania głosem (VCS [SBS]) Jednostka sterująca Uniwersalny przenośny interfejs CTEL (UPCI [UHI]) Jednostka sterująca Wersja japońska: Jednostka sterująca odbiornikiem GPS Jednostka sterująca zestawem mikrofonów Wersja USA: kompensator CTEL [TEL], kompensator danych E-net |
86 | 5 | Wersja USA: jednostka sterująca SDAR (do 2007 r.) |
87 | 30 | Pompa pneumatyczna do dynamicznej kontroli siedzenia |
88 | 30 | Jednostka sterująca TLC [HDS] |
89 | 40 | – |
90 | 40 | Lewy przedni odwracalny zwijacz napięcia awaryjnego (stan na 2007 r.) |
91 | 30 | Obowiązuje z silnikiem 272.985: Jednostka sterująca pompą paliwa (stan na 2007 r.) |
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.