Rok produkcji: 2005.
Bezpiecznik zapalniczki (gniazdo zasilania) w Seacie Leon (2005) to bezpiecznik 24 w skrzynce bezpiecznikowej.
Nr | Opis | Ampery [A] |
1 | Sterowanie silnikiem benzynowym i wysokoprężnym | 10 |
2 | Sterowanie ABS/ESP | 5 |
3 | Kontrola poduszek powietrznych | 5 |
4 | Sterowanie ogrzewaniem;
Czujnik ciśnienia; Podgrzewane fotele; Włącznik ESP; Bieg wsteczny. |
5 |
5 | Silnik reflektora lewego i prawego;
Sterowanie GDL. |
5 |
6 | Bramka CAN;
Dźwignia automatycznej skrzyni biegów. |
5 |
7 | Przekaźnik szyby przedniej;
Podgrzewane lusterka wsteczne; Telefon VDA. |
5 |
8 | Kontrola przyczepy | 5 |
9 | – | – |
10 | – | – |
11 | – | – |
12 | Kontrola drzwi | 10 |
13 | Diagnoza;
Włącznik świateł; Hamulec. |
10 |
14 | Automatyczna skrzynia biegów | 5 |
15 | Kontrola okablowania | 7,5 |
16 | Sterowanie ogrzewaniem, powietrzem i klimatyzacją. | 10 |
17 | Czujnik deszczu | 5 |
18 | Automatyczna skrzynia biegów;
Kontrola pomocy przy parkowaniu. |
5 |
19 | – | – |
20 | Sterowanie ESP | 5 |
21 | Silnik D2L (20147 kW) | 10 |
22 | Podgrzewacz | 40 |
23 | Kontrola drzwi | 30 |
24 | Zapalniczka | 25 |
25 | Kontrola okablowania | 25 |
26 | Gniazda prądowe 12 V. | 30 |
27 | Sterowanie wyprzedzeniem FSI;
Przekaźnik benzynowy, EKP 1.6. |
15 |
28 | – | – |
29 | Przepływomierz | 10 |
30 | Wstępnie odrutowany | 20 |
31 | Pompa próżniowa | 20 |
32 | Kontrola drzwi | 30 |
33 | Szyberdach | 30 |
34 | Wygodne sterowanie | 25 |
35 | Czujnik alarmu, klakson | 5 |
36 | Spryskiwacze reflektorów | 20 |
37 | Siedzenia | 30 |
38 | Silnik | 10 |
39 | Automatyczna skrzynia biegów | 20 |
40 | Podgrzewacz | 40 |
41 | Tylna klapa, moc | 15 |
42 | Kontrola okablowania | 15 |
43 | Kontrola przyczepy | 15 |
44 | Kontrola przyczepy | 20 |
45 | Kontrola przyczepy | 15 |
46 | Dysze grzewcze;
Sterowanie ogrzewaniem; Klimatyzacja. |
5 |
47 | Sonda lambda | 10 |
48 | Sonda lambda | 10 |
49 | Przełącznik światła | 7,5 |
Nr | Opis | Ampery [A] |
1 | Czyszczenie | 30 |
2 | Kolumna kierownicy | 5 |
3 | Kontrola okablowania | 5 |
4 | ABS | 30 |
5 | Skrzynia biegów AQ | 15 |
6 | Kombi | 5 |
7 | – | – |
8 | Radio | 15 |
9 | Telefon | 5 |
10 | Główny przekaźnik w komorze silnika FSI i zasilacz modułu diesel/wtrysk. | 5 |
Główny przekaźnik w komorze silnika D2L
(2,0 FSI 147 kW). |
10 | |
11 | – | – |
12 | Bramka CAN | 5 |
13 | Zasilanie modułu wtrysku benzyny | 25 |
Zasilanie modułu wtrysku oleju napędowego | 30 | |
14 | Cewka | 20 |
15 | Silnik T71/20 FSI | 5 |
Przekaźnik pompy | 10 | |
16 | Pompa ADS | 30 |
17 | Klakson | 15 |
18 | – | – |
19 | Czyszczenie | 30 |
20 | – | – |
21 | Sonda lambda | 15 |
22 | Pedał hamulca;
Czujnik prędkości. |
5 |
23 | Silnik 1,6 litra, główny przekaźnik
(przekaźnik 100) |
5 |
T 71 diesel EGR | 15 | |
2.0 D2L Wysokociśnieniowa pompa paliwa. | 10 | |
24 | ARF, zawór zmiany biegów | 10 |
25 | Właściwe oświetlenie | 40 |
26 | Oświetlenie lewe | 40 |
27 | Silnik 1.6 SLP | 40 |
Przekaźnik świec żarowych 1.9 TDI | 50 | |
28 | L15 | 40 |
29 | Elektryczne szyby (przednie i tylne) | 50 |
Elektryczne szyby (przednie) | 30 | |
30 | KLX | 40 |
Nr | Opis | Ampery [A] |
B1 | Alternator <140 W. | 150 |
Alternator> 140 W. | 200 | |
C1 | Wspomaganie kierownicy | 80 |
D1 | PTC (dodatkowe ogrzewanie
elektryczne za pomocą powietrza). |
100 |
E1 | Wentylator elektryczny <500 W;
Wentylator elektryczny> 500 W. |
50 |
80 | ||
F1 | Wielopunktowy zasilacz napięcia „30”;
Wewnętrzna skrzynka bezpieczników. |
100 |
G1 | Zasilanie napięciem bezpiecznika przyczepy
w wewnętrznej skrzynce bezpieczników. |
50 |
H1 | – | – |
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.