Rok produkcji: 2006.
Bezpiecznik zapalniczki (gniazdo zasilania) w Seacie Altea (2006) to bezpiecznik 30 w skrzynce bezpiecznikowej.
Kolor | Ampery [A] |
---|---|
jasnobrązowy | 5 |
czerwony | 10 |
niebieski | 15 |
żółty | 20 |
naturalna biel | 25 |
Zielony | 30 |
Pomarańczowy | 40 |
czerwony | 50 |
biały | 80 |
niebieski | 100 |
szary | 150 |
fioletowy | 200 |
Nr | Opis | Ampery [A] |
1 | Lusterko;
Przekaźnik elektrochromatyczny 50. |
5 |
2 | Jednostka sterująca silnika | 5 |
3 | Przełącznik świateł;
Sterownik reflektorów; Reflektor prawy; Telefon. |
5 |
4 | Wstępna instalacja telefoniczna | 5 |
5 | Przepływomierz;
Rurka częstotliwości. |
10 |
6 | Poduszka powietrzna | 5 |
7 | Pusty | |
8 | Pusty | |
9 | Wspomaganie kierownicy | 5 |
10 | Diagnoza, przełącznik biegu wstecznego | 5 |
11 | Podgrzewana szyba przednia | 5 |
12 | Środek FSI | 10 |
13 | Jednostka sterująca przyczepy | 5 |
14 | ESP/TCP;
jednostka sterująca ABS/ESP. |
5 |
15 | Automatyczna skrzynia biegów | 5 |
16 | Sterowanie ogrzewaniem;
Climatronic; Czujnik ciśnienia; Podgrzewane siedzenia. |
10 |
17 | Silnik | 7,5 |
18 | Pusty | |
19 | Pusty | |
20 | Zasilanie skrzynki bezpiecznikowej silnika | 5 |
21 | Dźwignia zmiany biegów | 5 |
22 | Pusty | |
23 | Światła stopu | 5 |
24 | Diagnoza/włącznik świateł | 10 |
25 | Pompa próżniowa | 20 |
26 | Złącze zasilania silnika | 10 |
27 | Automatyczna skrzynia biegów | 20 |
28 | Przełącznik światła | 5 |
29 | Silnik wycieraczki tylnej szyby | 15 |
30 | Ogrzewanie | 5 |
31 | Jednostka sterująca kablem | 15 |
32 | Dysze | 5 |
33 | Podgrzewacz | 40 |
34 | Pusty | |
35 | Pusty | |
36 | Pusty | |
37 | Pusty | |
38 | Pusty | |
39 | Jednostka sterująca przyczepy
(sprzęgło) |
15 |
40 | Jednostka sterująca przyczepy
(kierunkowskazy, hamulce i lewa strona) |
20 |
41 | Jednostka sterująca przyczepy
(światło przeciwmgielne, światło cofania i prawa strona). |
20 |
42 | Gniazdo elektryczne konsoli | 15 |
Gniazdo elektryczne z tyłu | 30 | |
43 | Jednostka sterująca paliwem | 15 |
44 | Sygnał dźwiękowy i czujnik monitorowania wnętrza | 5 |
45 | Pusty | |
46 | Jednostka sterująca kablem | 7,5 |
47 | Zapalniczka | 25 |
48 | Siedzenia | 30 |
49 | Tylne szyby elektryczne | 30 |
50 | Jednostka sterująca systemu centralnego zamka
(4K3 bez autoblokady). |
25 |
51 | Szyberdach | 20 |
52 | Jednostka sterująca kablem | 25 |
53 | Spryskiwacze reflektorów | 20 |
54 | Park Pilot | 5 |
55 | Pusty | |
56 | Silnik nagrzewnicy Climatronic | 40 |
57 | Jednostka sterująca drzwiami | 30 |
58 | Jednostka sterująca centralnego zamka
(4F8 z automatycznym blokowaniem). |
30 |
Nr | Opis |
Powietrze (Air) | Sterowniki drzwi
(elektryczne szyby; elektryczne lusterka; centralny zamek). |
Nr | Opis | Ampery [A] |
1 | Wolny | 30 |
2 | Kolumna kierownicy | 5 |
3 | Jednostka sterująca kablem | 5 |
4 | ABS | 30 |
5 | Skrzynia biegów AQ | 15 |
6 | Kombi | 5 |
7 | Pusty | |
8 | Radio | 15 |
9 | Telefon | 5 |
10 | Główny przekaźnik w FSI,
komorze silnika Diesla, zasilaniu modułu wtrysku. |
5 |
Główny przekaźnik w komorze silnika D2L
(2.0 FSI 147 kW). |
10 | |
11 | Pusty | |
12 | Bramka CAN | 5 |
13 | Zasilanie modułu wtrysku benzyny | 25 |
Zasilanie modułu wtrysku oleju napędowego | 30 | |
14 | Cewka | 20 |
15 | Silnik T71/20 FSI | 5 |
Przekaźnik pompy | 10 | |
16 | Pompa ADS | 30 |
17 | Klakson | 15 |
18 | Pusty | |
19 | Czysty | 30 |
20 | Pusty | |
21 | Sonda lambda | 15 |
22 | Pedał hamulca;
Czujnik prędkości. |
5 |
23 | Silnik 1.6, przekaźnik główny
(przekaźnik nr 100). |
5 |
T 71 diesel EGR | 10 | |
2.0 D2L Wysokociśnieniowa pompa paliwa | 15 | |
24 | ARF, zmień zawór | 10 |
25 | Właściwe oświetlenie | 40 |
26 | Oświetlenie lewe | 40 |
27 | Silnik 1.6 SLP | 40 |
1.9 TDI Przekaźnik świec żarowych | 50 | |
28 | KL15 | 40 |
29 | Elektryczne szyby (przód i tył) | 50 |
Elektryczne szyby (przednie) | 30 | |
30 | KLX | 40 |
Nr | Opis | Ampery [A] |
B1 | Alternator <140 W. | 150 |
Alternator> 140 W. | 200 | |
C1 | Wspomaganie kierownicy | 80 |
D1 | PTC (dodatkowe ogrzewanie elektryczne
za pomocą powietrza). |
100 |
E1 | Wentylator> 500 W. | 80 |
Wentylator <500 | 50 | |
F1 | Zasilanie wielostanowiskowe „30”;
Wewnętrzna skrzynka bezpieczników. |
100 |
G1 | Zasilanie napięciem bezpiecznika przyczepy w
wewnętrznej skrzynce bezpieczników. |
50 |
H1 | Pusty |
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.