Dotyczy pojazdów wyprodukowanych w latach:
2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009.
To urządzenie znajduje się w przedziale pasażerskim, w lewej dolnej części deski rozdzielczej
Numer | Ampery [A] | Opis |
F1 | – | Nieużywany |
F2 | – | Nieużywany |
F3 | 10 | Zapalniczka |
F4 | 10 | Gniazdo akcesoriów drugiego rzędu (w wersji pojazdu bez kluczyka) |
F5 | – | Nieużywany |
F6 | – | Nieużywany |
F7 | 5 | Elektryczne lusterko zewnętrzne pasażera |
F8 | 10 | W wersji pojazdu bezkluczykowego: pompa spryskiwacza szyby przedniej za pośrednictwem sterowania na kolumnie kierownicy – jednostka dźwiękowa ostrzegająca o otwarciu elementu W pojeździe z wersją z kluczykiem: : pompa spryskiwacza szyby przedniej przez sterowanie na kolumnie kierownicy – moduł antykradzieżowy |
F9 | – | Nieużywany |
F10 | 10 | Panel przyrządów (w wersji pojazdu bez kluczyka) |
F11 | – | Nieużywany |
F12 | – | Nieużywany |
F13 | – | Nieużywany |
F14 | 25 | Silnik elektryczny szyby pasażera |
F15 | 5 | Włącznik świateł hamowania – ABS z elektryczną jednostką sterującą ESP – elektryczna jednostka sterująca prędkością kół |
F 16 | 25 | Silnik elektryczny tylnej prawej szyby |
F17 | 25 | Elektryczny silnik tylnej lewej szyby |
F18 | 10 | Oświetlenie przedziału pasażerskiego – lewe oświetlenie bagażnika – przednie oświetlenie sufitowe – tylne oświetlenie sufitowe – przednie prawe oświetlenie sufitowe lusterka – przednie lewe oświetlenie sufitowe lusterka – czujnik deszczu – oświetlenie drzwi przedniego pasażera |
F19 | 10 | Połączony wyświetlacz zegara/temperatury zewnętrznej/radiotelefonu – moduł przypominania o zapięciu pasów bezpieczeństwa – moduł interfejsu sieci CAN – multimedialne gniazdo audio – moduł antykradzieżowy (w wersji pojazdu bez kluczyka) |
F20 | 5 | Panel sterowania automatyczną klimatyzacją |
F21 | 10 | Silnik blokujący klapkę wlewu paliwa |
F22 | – | Nieużywany |
F23 | 20 | Moduł przełączający gniazda przyczepy |
F24 | 15 | Przez elektryczną jednostkę sterującą kabiny pasażerskiej: zamek tylnej klapy – oświetlenie prawej pokrywy bagażnika – oświetlenie lewej pokrywy bagażnika |
F25 | – | Nieużywany |
F26 | 10 | Elektryczna jednostka sterująca wspomagająca nawigację |
F27 | 20 | Radio |
F28 | – | Nieużywany |
F29 | – | Nieużywany |
F30 | 15 | Poprzez elektryczną jednostkę sterującą kabiny pasażerskiej: Lewe kierunkowskazy: tylne lewe światło – lewy reflektor – elektryczne lusterko zewnętrzne kierowcy Kierunkowskazy prawe: tylne prawe światło – prawy reflektor – elektrycznie sterowane lusterko zewnętrzne pasażera |
F31 | 10 | Zasilanie elektrycznego modułu sterującego kabiny pasażerskiej |
F32 | 30 | Elektryczna jednostka sterująca multipleksowana drzwi kierowcy |
F33 | 25 | Przez elektryczną jednostkę sterującą kabiny pasażerskiej: centralny zamek tylnych prawych drzwi – centralny zamek tylnych lewych drzwi – centralny zamek drzwi pasażera – sterowanie klapką wlewu paliwa – silnik blokady klapki wlewu paliwa |
F34 | – | Nieużywany |
F35 | 15 | Połączony wyświetlacz zegara/temperatury zewnętrznej/radiotelefonu – Moduł interfejsu sieci CAN – Tablica przyrządów W pojeździe z wersją z kluczykiem: – Moduł antykradzieżowy |
F36 | 15 | Gniazdo diagnostyczne – ostrzeżenie o alarmie – elektryczna jednostka sterująca alarmu – zasilanie głównego klaksonu elektromagnetycznego przez przekaźnik klaksonu na bezpieczniku i płytce przekaźników |
F37 | 10 | Poprzez elektryczną jednostkę sterującą kabiny pasażerskiej: Światła hamowania: światło tylne lewe – światło tylne prawe – światło stopu wysokiego poziomu |
F38 | – | Nieużywany |
F39 | – | Nieużywany |
F40 | 40 | W wersji pojazdu bezkluczykowego: moduł zasilania zespołu wentylatora – zespół wentylatora przedziału pasażerskiego 1 (poprzez silnik pracujący + przekaźnik) W pojeździe z wersją z kluczykiem: : moduł zasilania zespołu wentylatora – zespół wentylatora przedziału pasażerskiego 1 |
F41 | 25 | Szyberdach |
F42 | 40 | Przez przekaźnik podgrzewanego tylnej szyby na bezpieczniku i skrzynce przekaźnikowej przedziału pasażerskiego: podgrzewana tylna szyba – zasilanie bezpiecznika F7 na bezpieczniku przedziału pasażerskiego i skrzynce przekaźnikowej |
Przekaźniki | ||
A | 70 | Czasowa szopa bez obciążenia + akumulator (brak funkcji odcięcia zasilania podczas fazy startu) |
b | 70 | W wersji pojazdu bez kluczyka: Ograniczenie obciążenia w czasie + akumulator 1 (funkcja odcięcia zasilania podczas fazy rozruchu) W pojeździe z wersją z kluczykiem: + zasilanie akcesoriów |
C | 40 | Podgrzewana tylna szyba |
D | 20 | klakson |
Jednostka ta znajduje się w przedziale pasażerskim, w lewej dolnej części deski rozdzielczej, na
po stronie kolumny kierownicy.
Numer | Ampery [A] | Opis |
C | 70 | Silnik pracujący 2 + przekaźnik do zasilania zespołu wentylatora przedziału pasażerskiego, w wersji pojazdu bezkluczykowego z ręczną klimatyzacją |
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 10 | Światło prawe – zapalniczka w pierwszym rzędzie – elektrycznie sterowane tylne prawe okno – tylne lewe elektrycznie podnoszene – elektrycznie sterowane okno pasażera – prawe oświetlenie tablicy rejestracyjnej – lewe oświetlenie tablicy rej. – tylne prawe światła pozycyjne – radio – wyłącznik ogranicznika prędkości i tempomatu – przycisk włączania/wyłączania ESP – przełącznik reostatu regulacji reflektorów – przełącznik centralnego zamka drzwi / świateł ostrzegawczych – przełącznik kontroli odległości postojowej – lampka selektora automatycznej skrzyni biegów – panel sterowania klimatyzacji – światło po prawej stronie – światło po lewej stronie |
2 | 10 | Światło lewe – tylne lewe światło pozycyjne |
3 | 15 | Pompa spryskiwacza reflektorów |
4 | 20 | Przednie lewe światło przeciwmgielne – przednie prawe światło przeciwmgielne |
5 | 10 | Reflektor lewy |
6 | 10 | Reflektor prawy |
7 | 15 | Gniazdo diagnostyczne – sterowanie schematem zmiany biegów – elektryczna jednostka sterująca kontroli odległości parkowania – sterowanie przekaźnikiem podgrzewanego tylnej szyby (na bezpieczniku i tablicy przekaźników – panel sterowania ręczną klimatyzacją – lusterko wsteczne – tempomat i ogranicznik prędkości włączania/wyłączania – lewy reflektor silnik regulacji – silnik regulacji prawych reflektorów – centralka elektryczna żarówki wyładowczej – jednostka antykradzieżowa |
8 | 30 | Jednostka zapobiegająca blokowaniu się hamulców/elektroniczna jednostka sterująca programu stabilności |
9 | 30 | silnik wycieraczek szyby przedniej |
10 | 10 | Elektryczna jednostka sterująca poduszki powietrznej/napinacza – elektryczna blokada kolumny kierownicy (w wersji pojazdu bez kluczyka) |
11 | – | Nieużywany |
12 | 7,5 | Elektryczna jednostka sterująca skrzyni biegów – czujnik prędkości wyjściowej skrzyni biegów – główny czujnik prędkości wyjściowej skrzyni biegów – przełącznik wielofunkcyjny |
13 | 25 | Silnik K4M: sterownik elektryczny wtrysku – pochłaniacz oparów benzyny – wtryskiwacze Silnik K4M838: elektryczna jednostka sterująca wtryskiem – zmienny wałek rozrządu – dodatkowe sterowanie przekaźnikiem pompy paliwa na bezpieczniku silnika i skrzynce przekaźników – zmotoryzowany zawór dławiący – pochłaniacz oparów benzyny Silnik M4R: zmienny wałek rozrządu – wtryskiwacze – wtryskiwacze – elektryczna jednostka sterująca wtrysku – pochłaniacz oparów benzyny M4R752 i M4R753: zmienny wałek rozrządu zaworów dolotowych – wtryskiwacze – wtryskiwacze – elektryczna jednostka sterująca wtryskiem – pochłaniacz oparów benzyny – dodatkowe sterowanie przekaźnikiem pompy paliwa na bezpieczniku i tablicy przekaźników – zmotoryzowany zawór dławiący Silnik F4R: elektryczna jednostka sterująca wtrysku – wtryskiwacze – pompa płynu chłodzącego łożysko turbosprężarki – pochłaniacz oparów benzyny – zawór elektromagnetyczny przepustnicy spalin – podgrzewacz węża recyrkulacji oparów oleju |
14 | 15 | Silnik K4M: sonda lambda dolna – sonda lambda przednia – czujnik dolotowy wałka rozrządu silnika Silnik M4R: sonda lambda dolna – sonda lambda przednia Silnik F4R: czujnik wlotu wałka rozrządu – zmienny wałek rozrządu wlotu – czujnik tlenu za urządzeniem – czujnik tlenu przednie |
15 | 20 | Elektryczna jednostka sterująca skrzyni biegów |
16 | 5 | Wyłącznik świateł hamowania – elektryczna jednostka sterująca kabiny pasażerskiej – elektryczny układ wspomagania kierownicy |
17 | 10 | Ręczna skrzynia biegów Czujnik TDC i światła cofania – światło cofania przez jednostkę zabezpieczającą i przełączającą oraz przez przekaźnik na bezpieczniku i płytce przekaźników w wersji z automatyczną skrzynią biegów |
18 | 15 | Blokada kolumny kierownicy za pomocą elektrycznej jednostki sterującej przedziału pasażerskiego (w wersji pojazdu bez kluczyka) |
19 | 25 | Rozrusznik |
20 | – | Nieużywany |
21 | 20 | Silnik M4R: wskaźnik poziomu paliwa i pompa bezpiecznika – cewka ołówkowa cylindra 1 – cewka ołówkowa cylindra 2 – cewka ołówkowa cylindra 3 – cewka ołówkowa cylindra 4 – W silnikach K4M i F4R: bezpiecznik wskaźnika paliwa i pompy – cewka ołówkowa cylindra 3 – cewka ołówkowa cylindra 4 |
22 | 10 | Sprzęgło klimatyzacji |
23 | 5 | Bezpiecznik wtrysku ECU |
24 | 20 | Reflektor lewy |
25 | 20 | Reflektor prawy |
Lokalizacja: znajduje się za akumulatorem.
Numer | Ampery [A] | Opis |
F1 | – | Nie w użyciu |
F2 | 80 | Zasilanie bezpieczników F37 i F38 na bezpieczniku i skrzynce przekaźników przedziału pasażerskiego – zasilanie bezpieczników F3, F4, F5, F6, F8, F11 i F40 na bezpieczniku i skrzynce przekaźnikowej przedziału pasażerskiego przez przekaźnik na bezpieczniku i skrzynce przekaźnikowej przedziału pasażerskiego |
F3 | 80 | Zasilanie bezpieczników F9, F12, F41 i F42 na bezpieczniku i skrzynce przekaźników w przedziale pasażerskim |
F4 | 80 | Jednostka zabezpieczająca i przełączająca – zasilanie bezpieczników F23 i F24 na skrzynce bezpiecznikowej i przekaźnikowej w przedziale pasażerskim – zasilanie bezpieczników F1, F2, F14, F15, F16, F17, F18, F19, F20, F21 i F22 na skrzynce bezpiecznikowej i przekaźnikowej w przedziale pasażerskim przez przekaźnik na bezpieczniku przedziału pasażerskiego i skrzynce przekaźników |
F5 | – | Nie w użyciu |
F6 | 50 | Komputer ABS z ESP |
Ta jednostka znajduje się w zespole sprzęgającym silnika, pod zespołem zabezpieczającym i przełączającym
Numer | Ampery [A] | Opis |
F1 | – | Nie w użyciu |
F2 | – | Nie w użyciu |
F3 | – | Nie w użyciu |
F4 | – | Nie w użyciu |
F5 | 60 | Zespół wentylatora za pośrednictwem szybkiego przekaźnika zespołu wentylatora |
F6 | 20 | Dodatkowa pompa paliwa przez dodatkowy przekaźnik pompy paliwa na bezpieczniku silnika i skrzynce przekaźników w silnikach K4M864, M4R752 i M4R753 |
F7 | – | Nie w użyciu |
F8 | 30 | Zespół wentylatora przez rezystor zespołu wentylatora o niskiej prędkości przez jednostkę zabezpieczającą i przełączającą – sterowanie przekaźnikiem zespołu wentylatora |
F9 | – | Nie w użyciu |
Przekaźniki | ||
A | – | Nie w użyciu |
b | 20 | Dodatkowa pompa paliwa do silników K4M864, M4R752 i M4R753 |
C | 20 | Światło cofania w wersji z automatyczną skrzynią biegów |
D | – | Nie w użyciu |
Lokalizacja: To urządzenie znajduje się za akumulatorem.
Numer | Ampery [A] | Opis |
F1 | 300 | M4R714, M4R751, M4R752, M4R753: Zabezpieczenie przed rozruchem + akumulator |
190 | K4M838, K4M864, F4R872: Zabezpieczenie przed rozruchem + akumulator | |
F2 | 50 | Zasilanie bezpieczników F30, F31, F32, F33, F34, F35 i F36 na bezpieczniku i skrzynce przekaźników przedziału pasażerskiego |
F3 | 80 | Zasilanie bezpieczników F10, F26 i F27 na skrzynce bezpiecznikowej i przekaźnikowej przedziału pasażerskiego – jednostka zabezpieczająca i przełączająca |
F4 | 300 | M4R714, M4R751, M4R752, M4R753: Zasilanie bezpieczników F1, F2, F3, F4, F5, F6, F8 i F9 na bezpieczniku silnika i skrzynce przekaźników – zasilanie bezpieczników na tablicy bezpieczników – alternator |
K4M838, K4M864, F4R872: Zasilanie bezpieczników F1, F2, F3, F4, F5, F6, F8 i F9 na skrzynce bezpieczników i przekaźników silnika – zasilanie bezpieczników na tablicy bezpieczników – alternator | ||
F5 | 80 | Elektryczny układ wspomagania kierownicy |
F6 | 35 | Jednostka zabezpieczająca i przełączająca |
F7 | 5 | Jednostka zabezpieczająca i przełączająca |
1 | 5 | Chroniony + bateria> jednostka zabezpieczająca i przełączająca |
2 | – | Nie w użyciu |
3 | – | Nie w użyciu |
To urządzenie znajduje się obok zespołu wentylatora
Numer | Ampery [A] | Opis |
234 | 70 | Zespół wentylatora chłodzącego silnik |
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.