Rok produkcji: 2007.
Bezpiecznik zapalniczki (gniazdo zasilania) w Seat Altea (2007) to bezpiecznik 30 w skrzynce bezpiecznikowej na desce rozdzielczej.
Kolor | Ampery [A] |
---|---|
jasnobrązowy | 5 |
czerwony | 10 |
niebieski | 15 |
żółty | 20 |
naturalna biel | 25 |
Zielony | 30 |
Pomarańczowy | 40 |
czerwony | 50 |
biały | 80 |
niebieski | 100 |
szary | 150 |
fioletowy | 200 |
Nr | Opis | Ampery [A] |
1 | Pusty | |
2 | Pusty | |
3 | Pusty | |
4 | Pusty | |
5 | Pusty | |
6 | Pusty | |
7 | Pusty | |
8 | Pusty | |
9 | Poduszka powietrzna | 5 |
10 | Pusty | |
11 | Pusty | |
Zestaw posprzedażowy | 5 | |
12 | Reflektor ksenonowy z lewej strony | 10 |
13 | Sterowanie ogrzewaniem;
ESP; Przełącznik ASR; Bieg wsteczny; Instalacja telefoniczna. |
5 |
14 | Sterownik ABS;
ESP; Silnik; Reflektory; Sterownik przyczepy; włącznik świateł; Tablica przyrządów. |
10 |
15 | Sterownik reflektorów;
Podgrzewane szyby przednie; Oświetlenie wskaźników; Sterownik diagnostyki. |
10 |
16 | Reflektor ksenonowy z prawej strony | 10 |
17 | Silnik D2L (2,0 l 147 kW, 4 prędkości TFSI) | 10 |
18 | Pusty | |
19 | Pusty | |
20 | Park Pilot (pomoc przy parkowaniu);
Dźwignia zmiany biegów; Sterownik ESP. |
10 |
21 | Jednostka sterująca kablem | 7,5 |
22 | Wolumetryczny czujnik alarmu;
Syrena alarmowa. |
5 |
23 | Diagnostyka;
Czujnik deszczu; Włącznik światła. |
10 |
24 | Pusty | |
25 | Podłączenie sterownika automatycznej
skrzyni biegów. |
20 |
26 | Pompa próżniowa | 20 |
27 | Pusty | |
28 | Silnik wycieraczek szyby przedniej | 20 |
29 | Pusty | |
30 | Zapalniczka | 20 |
31 | Pusty | |
32 | Pusty | |
33 | Podgrzewacz | 40 |
34 | Pusty | |
35 | Pusty | |
36 | Silnik 2,0 l 147 kW | 10 |
37 | Silnik 2,0 l 147 kW | 10 |
38 | Silnik 2,0 l 147 kW | 10 |
39 | Jednostka sterująca przyczepy (sprzęgło) | 15 |
40 | Jednostka sterująca przyczepy
(kierunkowskazy, hamulce i lewa strona) |
20 |
41 | Jednostka sterująca przyczepy
(światło przeciwmgielne, światło cofania i prawa strona). |
20 |
42 | Zestaw do holowania | 15 |
43 | Pusty | |
44 | Ogrzewanie tylnej szyby | 25 |
45 | Elektryczne szyby przednie | 30 |
46 | Tylne szyby elektryczne | 30 |
47 | Silnik (wskaźnik, przekaźnik paliwa) | 15 |
48 | Wygodne sterowanie | 20 |
49 | Sterowanie ogrzewaniem | 40 |
50 | Podgrzewane siedzenia | 30 |
51 | Szyberdach | 20 |
52 | Spryskiwacze reflektorów | 20 |
53 | Zestaw do holowania | 20 |
54 | Taxi (zasilanie taksometrów) | 5 |
55 | Zestaw do holowania | 20 |
56 | Taxi (zasilanie nadajnika) | 15 |
57 | Pusty | |
58 | Centralny zamek sterujący | 30 |
Nr | Opis | Ampery [A] |
1 | Wycieraczki | 30 |
2 | Kolumna kierownicy | 5 |
3 | Jednostka sterująca kablem | 5 |
4 | ABS | 30 |
5 | Skrzynia biegów AQ | 15 |
6 | Tablica przyrządów | 5 |
7 | Pusty | |
8 | Radio | 15 |
9 | Telefon | 5 |
10 | Główny przekaźnik w FSI,
komorze silnika Diesla, zasilaniu modułu wtrysku. |
5 |
Główny przekaźnik w komorze silnika D2L
(2.0 FSI 147 kW). |
10 | |
11 | Pusty | |
12 | Przejście | 5 |
13 | Zasilanie modułu wtrysku benzyny | 25 |
Zasilanie modułu wtrysku oleju napędowego | 30 | |
14 | Cewka | 20 |
15 | Silnik T71/20 FSI | 5 |
Przekaźnik pompy | 10 | |
16 | Pompa ADS | 30 |
17 | Klakson | 15 |
18 | Pusty | |
19 | Czysty | 30 |
20 | Pusty | |
21 | Sonda lambda | 15 |
22 | Pedał hamulca, czujnik prędkości | 5 |
23 | Silnik 1.6, przekaźnik główny
(przekaźnik nr 100). |
5 |
T 71 diesel EGR | 10 | |
2.0 D2L Wysokociśnieniowa pompa paliwa | 15 | |
24 | ARF, zmień zawór | 10 |
25 | Właściwe oświetlenie | 40 |
26 | Oświetlenie lewe | 40 |
27 | Silnik 1.6 SLP | 40 |
1.9 TDI Przekaźnik świec żarowych | 50 | |
28 | KL15 | 40 |
29 | Elektryczne szyby (przód i tył) | 50 |
Elektryczne szyby (przednie) | 30 | |
30 | X – przekaźnik odciążający | 40 |
Nr | Opis | Ampery [A] |
B1 | Alternator <140 W. | 150 |
Alternator> 140 W. | 200 | |
C1 | Wspomaganie kierownicy | 80 |
D1 | Zasilanie wielostanowiskowe „30”;
Wewnętrzna skrzynka bezpieczników. |
100 |
E1 | Wentylator> 500 W. | 80 |
Wentylator <500 | 50 | |
F1 | PTC (dodatkowe ogrzewanie elektryczne
za pomocą powietrza) |
100 |
G1 | Zasilanie napięciem bezpiecznika przyczepy w
wewnętrznej skrzynce bezpieczników. |
50 |
H1 | Centralny zamek sterujący
(4F8 z autoblokiem). |
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.